Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som noen GMs er greie :)

Flaks. Gratulerer :)

 

Det kommer kanskje også an på hva GM kan finne ut at du hadde? Skulle anta (?) at det finnes noen backups av konto slik at det er mulig for en GM å se alt du hadde på din konto/dine karakterer. Eller?...

Lenke til kommentar
Ser ut som noen GMs er greie :)

Flaks. Gratulerer :)

 

Det kommer kanskje også an på hva GM kan finne ut at du hadde? Skulle anta (?) at det finnes noen backups av konto slik at det er mulig for en GM å se alt du hadde på din konto/dine karakterer. Eller?...

 

Så absolutt. I så store systemer som WoW servere, så er det en MUST å ha backup og managing av databaser. Jeg regner med at GMs har en mulighet til å få tilgang til "tidligere restaureringspunkt" og se "tilstanden" til en account.

Lenke til kommentar

fikk en lvl 34 warrior sletta engang av en hacker ( sikkert en chinese gold seller pga lvl 1 charrs all over kallt DFASDJAL o.l) . tenkte det var litt kjipt å miste denne så sendte ticket x antall ganger. og tilslutt var den der. med allt gear og gull jeg hadde på den :)

 

Så gm's er greie i blant;)

Lenke til kommentar
fikk en lvl 34 warrior sletta engang av en hacker ( sikkert en chinese gold seller pga lvl 1 charrs all over kallt DFASDJAL o.l) . tenkte det var litt kjipt å miste denne så sendte ticket x antall ganger. og tilslutt var den der. med allt gear og gull jeg hadde på den :)

 

Så gm's er greie i blant;)

iblant? De har da vært det alle de (minst) 4 gangene jeg har trengt de, og når en kamerat har trengt de pluss stebrodarn sin (stebrodarn fikk igjen alt gearet på 2 chars pluss gold, jeg fikk igjen alt. Og kameraten min fikk igjen charen sin som han sletta 4-5 mnd før).

 

Vil påsta at om alt gearet ditt blir sletta og alle penga dine blir borte, så får du igjen 100% av det du mista. Pluss/minus enchants på gear da.

Gm`s hjelper deg alltid når du trenger hjelp, så lenge du ikke er en eller annen retard som ber om de merkligste ting

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Sitat fra et annet forum ang. WotLK: "seriously, with the fucking netherlook gone and back to more conventional weapon style, not that spacy, armor style, and difference between pve/pvp gear... i want to have sex with wotlk"'

 

Setter ihvertfall ord på det jeg tenker og føler.

Lenke til kommentar
Sitat fra et annet forum ang. WotLK: "seriously, with the fucking netherlook gone and back to more conventional weapon style, not that spacy, armor style, and difference between pve/pvp gear... i want to have sex with wotlk"'

 

Setter ihvertfall ord på det jeg tenker og føler.

 

Som druide har jeg alltid følt meg oversett når det gjelder utseende på armorsets. Enten har vi døde fugler på oss, eller så ser vi ut som vandrene busker. Med unntak av T3 som faktisk var rimelig fett da ;)

 

Håper WOTLK vil tilbringe mye fint til oss, hehe.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt kommer S4 i august

Du kan ikke si sånt uten å komme med kilde.

Uten kilde er det bare bullshit.

 

Logikken tilsier at den kommer i August, siden Arena Tournament slutter da, er det jeg har hørt.

 

Schjellin: Hva faen betyr M8?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...