Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Man burde vel strengt tatt klare mer enn 620 i kara/badge gear though. Er du sikker på at alle i raide har optimale specs/rotations?

 

Nei...ikke sikker... må vel sjekke det litt nærmere ja... tenkte bruke Wow Webstats.. se hva jeg kan finne ut neste gang vi er der... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man burde vel strengt tatt klare mer enn 620 i kara/badge gear though. Er du sikker på at alle i raide har optimale specs/rotations?

650 er lite, jeg hadde 800 på firstkillet vi hadde på gruul back in ze days. hadde noe slikt som 750+dmg unbuffed, aldri raida noengang(!) som shadow tidligere, fikk ikke lov fordi spriests var useless osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er en shadowpriest i lvl 61. En venn av meg sier at jeg burde specce holy og kun gå instances til lvl 70. Går det raskere enn å queste i outland?

Lenke til kommentar

Tviler jeg på egentlig, sinnsvak xp fra quester i Outland, og siden de fleste er grindequester får du en del xp når du grinder og. + At du er shadow som gir nuke dmg, som gjør at det bør gå fort å gjøre questene og. Så jeg vil si du bør gå holy helt til 70 så specce disc/holy og ha det moro i pvp. Men det er vel mere en smakssak.

Lenke til kommentar
du klarer å heale det meste opptil ivertfall 65 med shadowspecc. (ikke at skal være i shadowspecc, men)

Tror han kan klare å heale alt helt opp til 70. Men der går nok grensen gitt. Husker vi hadde en prot paladin som healer engang i Shattered halls (ikke sikker på om det er slik det skrives) det gikk rett ned. Wipa på 2 gruppe elns..

Lenke til kommentar

Dere minner om skravlekjerringer i bygda.."Nå skal du høre, jeg har nemlig hørt at han....blablabla jeg har ingen kilder såklart, men det er nå det jeg har HØRT". Også starter ryktet. Og så siterer noen posten din fra dette forumet over til et annet, og vips så er det ute av kontroll.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
hørte nettopp rykter om at thott, wowhead og allakazham er blitt solgt til "goldfarmers" og infisert av diverse spyware.

 

Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

 

Kan bekrefte at det er keyloggers på de sidene.

 

Bruk http://www.wowdb.com/. Mye bedre uansett.

 

har du noen screens av Anti-virus progs som whiner om det? Jeg har hatt AVG og brukte både thott og wowhead igår kveld/natt uten at AVG whina om det. Nå har jeg faktisk KJØPT Kaspersky og tar en virus scan av hele maskina. So far, so good.

 

Så jeg er litt usikker om det. Dessutten så har jeg gått inn på begge sidene på en PC som jeg bryr meg fint lite om, og sett på kildekoden til de websidene. Jeg kan ikke akkuratt si at jeg fant noe skummelt der, bortsett fra noen javascripts som teller besøk og hvor besøket kommer fra (as in: fra hvilken side du har kommet fra, ikke fysisk beligenhet).

 

I dunno... Må nesten ha kilder :p

 

edit:

 

For alt jeg vet så kan det også være en "konkurent" (les: WowDB evt) som vil føre traffikken over til seg selv. Når alt annet er "utrygt", så er det kun 1 side igjen som kan matche og det er WoWDB. Da er det logiskt nok til at folk besøker den isteden når de vet at den er "safe". Jeg er også litt skeptisk til at WoWDB ble "spredt til alt og alle" for noen få dager siden, kan nesten sammenlignes med offisiell lansering, så i dag kommer ryktene om at "konkurentene" er unsafe og er infisert med masse manjsjit.

 

Litt skeptisk. Dessuten så har 2 antivirus programmer bekreftet at jeg har 0 virus/spyware/keyloggers/rootkits.

 

edit #2:

fant litt info:

 

Link 1

Link 2

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...