Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Som jeg sier..ryktekjerringer er det dere er.

 

"Jeg hørte forresten av en annen at det blablabla men jeg kan ikke backe det opp på noe vis altså, du må bare stole på meg. For jeg hørte det"

 

Neste kjerring:

"Ja nå skal du høre her altså! Hun sa nemlig at blablablabla men du må ikke si det videre altså"

 

Så du mener begge kildene jeg har lenket til er "ryktekjerringer"? Spar meg.

 

"Jorda er rund". Back det opp plx, for jeg tror ikke på forskere... (du skjønner tegninga)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg installert Firefox og den NoScript tingen. Er dog ikke sikker på om man må gjøre noe for at den NoScript tingen skal fungere (help anyone?) men burde jeg være ganske så sikker når jeg surfer rundt på wowhead nå da? :)

 

EDIT: OG bytter passord fra en PC som jeg er 100% sikker på at er virusfri? (skolepc'n :p)

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Nå har jeg installert Firefox og den NoScript tingen. Er dog ikke sikker på om man må gjøre noe for at den NoScript tingen skal fungere (help anyone?) men burde jeg være ganske så sikker når jeg surfer rundt på wowhead nå da? :)

 

EDIT: OG bytter passord fra en PC som jeg er 100% sikker på at er virusfri? (skolepc'n :p)

 

Jeg kan ikke gi deg support på NoScript bortsett fra å be deg om å lese Readme. Og skolePCer har en stor sjanse til å være fulle av <randomnavn>ware, med mindre admin har peil og bryr seg om nettverket sitt.

 

Jeg har gått så langt som å legge til den ad-farmen til "hosts" fila mi :p

Lenke til kommentar
Til dere som spiller på Sylvanas: Hvordan er pvp-delen? Battlegroupen,mener jeg. Vinner dere ofte? Vurderer å migrere ditt med en kompis.

Edit: Er Horde.

 

Noen ganger vinner man alt, andre ganger får man lyst å denge hodet mot noe hardt pga. håpløse Horder som man spiller på lag med. (Eksempel er da at de løper ut med Vanndar.)

Lenke til kommentar

[whine]

 

Er det _ingen_ som gidder å hjelpe i "Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!"-tråden lenger? Får jo aldri noe svar, spesielt når jeg vet godt at det er mange her inne som vet, og enkelt kan hjelpe til. Er jo nesten lettere å finne nåla i en høystakk enn å få et svar i den tråden der.

 

[/whine]

Lenke til kommentar
[whine]

 

Er det _ingen_ som gidder å hjelpe i "Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!"-tråden lenger? Får jo aldri noe svar, spesielt når jeg vet godt at det er mange her inne som vet, og enkelt kan hjelpe til. Er jo nesten lettere å finne nåla i en høystakk enn å få et svar i den tråden der.

 

[/whine]

 

support er ikke tillatt, selv om det er "indirekte".

Lenke til kommentar
Deilig følelse å få kael ned idag! Hadde fire try på han før vi tok en pause, og etter pausen tok vi han på første! Alt gikk perfekt. Nå mangler jeg bare Vashj delen før jeg er i HS :love:

 

tror det er nå jeg Q_Q 'er.

 

Vi har cleara SSC og nesten hele TK. Har hatt nok 2 uker med 2-3 rene Kael raids pr uke, og vi tok han fortsatt ikke. Det beste vi har kommet til er 51% (_EN_ føkkings prosent før cinematic)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Deilig følelse å få kael ned idag! Hadde fire try på han før vi tok en pause, og etter pausen tok vi han på første! Alt gikk perfekt. Nå mangler jeg bare Vashj delen før jeg er i HS :love:

 

tror det er nå jeg Q_Q 'er.

 

Vi har cleara SSC og nesten hele TK. Har hatt nok 2 uker med 2-3 rene Kael raids pr uke, og vi tok han fortsatt ikke. Det beste vi har kommet til er 51% (_EN_ føkkings prosent før cinematic)

 

Det viktige med den fighten er å ha bra dps, viss ikke har dere alt for mange adds igjen når phase 4, vi hadde kun en add igjen når p4 startet, og vi hadde alle oppe hele fighten. Men GL med han neste uke :thumbup:

Lenke til kommentar
Deilig følelse å få kael ned idag! Hadde fire try på han før vi tok en pause, og etter pausen tok vi han på første! Alt gikk perfekt. Nå mangler jeg bare Vashj delen før jeg er i HS :love:

 

tror det er nå jeg Q_Q 'er.

 

Vi har cleara SSC og nesten hele TK. Har hatt nok 2 uker med 2-3 rene Kael raids pr uke, og vi tok han fortsatt ikke. Det beste vi har kommet til er 51% (_EN_ føkkings prosent før cinematic)

 

Det viktige med den fighten er å ha bra dps, viss ikke har dere alt for mange adds igjen når phase 4, vi hadde kun en add igjen når p4 startet, og vi hadde alle oppe hele fighten. Men GL med han neste uke :thumbup:

 

 

vi kommer inn i phase 4 med kun 1 add igjen på 30-40% som går ned i løpet av noen få sekunder. Så egentlig, så kommer vi godt inn i phase 4. Problemet er at folk begynner å dø litt for fort i begynnelsen av den. Jeg tipper at vi bare må ha litt mer koordinasjonsøving, så går det nok :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
heh, så genialt å linke til wowhead midt oppi alt dette.... :)

 

Haha :D

 

EDIT: En som skrev

 

 

 

/run local p,f,m,t=minimap,CreatFrame"Frame"m,t=({p:GetChildren()]

)49,pp:CreateFontString(0,0,"SystemFont")t:SetPoint("TOP",0,-20)fa:SetScript(OnUpdate",function()p=m:GetFancing()

/PI%.5;t:SetText(format("\124cff%02xbb00%.3f",255*(1-abs(4*p-1)^92),p))end)

 

 

Hva betyr det?

EDIT2: Delte opp litt

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

På roguen min har jeg begynt å farme Sporeggar rep for å få tak i Primal Earth -> Primal Water transmuten. Men det jer lurer på er..:

 

Jeg farmer jeg 2 primal water og kjøper noen billige raw gems + 2 primal earth på AH hver dag. Jeg transmuter dette til en Earthstorm Diamond og selger for rundt 70g på AH. Vil det da ikke være mer lønnsomt å fortsette med Earthstorm Diamonds istedenfor Earth -> Water ettersom de deler cooldown? (Går ut i fra at de deler CD da Primal Might delte CD med Earthstorm Diamond hvertfall.)

 

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...