Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sikkert postet men:

 

http://www.wowdb.com

 

Ny side fra curse.. Akkuratt som wowhead++

Postet den for noen uker siden, men alle overså det :<

 

Men anngående Wowdb.com liker jeg personlig Layouten til WowDB bedre og det er faktisk ett par funksjoner den har som Wowhead ikke har tror jeg. Det eneste den ikke har osm Wowhead har er comments av spillere, men den har til tross for det comments på så og si alle quests som sier detaljert hav du skal gjøre og gir tips om andre quests i området du kan gjøre samtidig.

 

Alt i alt en veldig bra side og jeg bruker den.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, hadde den beste heroic runnen ever i dag.

 

Jeg fikk: To large prismatic shards, 35 agi enchant forumla, 2x Crystalforged War Axe (blå øks), The Night Watchman (epic rogueish hood) og en lock box. Og såklart 6 badges (daily heroic arcatraz)

 

Burde vel bli 1000-1200 golds det der :D

 

 

Vil bare si at du du trolig er den ENESTE som noen gang har tjent så mye på et heroic run ;) Og GZ til deg :D

 

 

Hvor lang tid tar det ca. og overføre en karakter fra en server fra en annen server?

 

 

Det skal gå ca 1 time.. Pleier å gå fortere også :D

Lenke til kommentar

Ble akkurat stuck i tomlufta under orgrimmar. Hvordan i pokker kommer jeg meg opp igjen? Datt bare gjennom bakken. Logout går jo ikke fordi man er "in movement". Unstuck går heller ikke fordi det er en channel. What to do? Kan jo ikke henge her resten av livet...

Lenke til kommentar

Nei kommer ingen vei, bare flyter i lufta og krysser soner..får masse XP hvertfall men ikke særlig fett. Ser ingenting, bare grå guffa. Ser ikke meg selv heller. Har paget GM men det kan jo ta votter og vinter før de reagerer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sikkert, men jeg spiller egentlig med lillebror og han blir bare sittende og vente..litt boring. Ikke noe wait time på petition heller..snerrrrrr..

 

Edit: nuvel. Der sa det SPLASH, traff tydeligvis noe vann langt inni jordas kjerne. Fikk hvertfall HS'et ut derfra nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
@Skupuru: Han vil vel bare finne ut om dpsen deres suger.

 

 

Hvis de brukte 6 min 30 sec (eller 390 sec), så vil det si at de hadde 1 400 000 / 390 ≈ 3580 gruppe dps. (Nalorakk har 1 400 000 hp i følge wowhead)

 

La oss si (to) tanks utgjør 500 dps tilsammen. Da sitter vi gjenn med 3080 / 5 ≈ 620 dps fra hver dps i gruppa i gjennomsnitt.

 

Det er vel litt lavt, men som Skurupu sa, så lenge bossen dør, så gjør vel ikke det noe?

 

Hmm, ja. 620 dps er ganske lite. Men nå regner jeg ikke med at de løper rundt i BT gear heller. Personlig holder jeg en dps på ca 1600-1700, og jeg er langt i fra den med mest i guilden.

På ingen måte.. vi løper rundt i Kara + heroic badge gear.... :)

 

Men ett sted må man jo begynne.. Bare tatt ned Nalorakk og Akil'zon foreløpig.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Jeg tenker på alle gangene jeg har kødda om dobbel restodruid eller druid + priest i 2v2.

 

Nå møtte vi dem, som druid/warlock.

 

 

Gøy. Veldig gøy.

 

 

Først gav locken min seg, og gikk til sengs. Da var det bare meg igjen, mot begge to. Det var veldig slitsomt å overleve damagespammen til disc/mindflay priest og Restokin druid, men etterhvert logga noen andre inn på accountet til druiden (og disconnecta han), og så var det 1v1.

 

2t 9 minutter senere var den kampen ferdig. Jeg vant :). De logga på en level 1 alt på serveren min (med navnet "leavenoob") og inviterte meg over på ventchannelen deres. Så satt vi der og koste oss. Til slutt sa hun "life's too short", og gav seg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...