Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med character transfer imellom accounts? Skulle gjerne ha flytta en hunter fra en account til en annen, begge accountene har samme etternavn osv. Så det skulle vel gå fint da eller er det flere komplikasjoner jeg kan møte på?

 

Det skal gå helt fint om kontoen står på samme etternavn ja :)

Lenke til kommentar

Ok. Nå har jeg fått en scroll of Ressurection av en kompis. Jeg accepter den fra e-posten min. Da kommer jeg til en side hos wow-europe hvor jeg må trykke på en diger confirm-button.

Så kommer meldingen "You have encountered an error".

 

"This error can be caused when an account is not eligible for access to a page, by a technical problem, or due to an application being unavailable."

 

Dette kom også i går. Er det noen som veit hva som kan være gærent, eller hvordan man kan fikse problemet?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med character transfer imellom accounts? Skulle gjerne ha flytta en hunter fra en account til en annen, begge accountene har samme etternavn osv. Så det skulle vel gå fint da eller er det flere komplikasjoner jeg kan møte på?

 

 

jeg lurte også på en ting angående transfer mellom accounts, kan man overføre en character på en pve server, over til den andre accounten og da til pvp server? eller må den også være pve på den nye accounten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...