Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting... har lekt meg litt med Wow Webstats (takk igjen til den som ga meg den), og kikket litt på kamp-rapporter for Nalorakk, f.eks... Ønsket å sammenligne litt med den siste gruppen vi hadde.. (2 tanks, 3 healere og 5 dps), hvor vi fikk ham ned på ca 6:30. Helt grei tid, men ikke noe fantastisk.

 

Men så finner jeg f.eks en kamp som dette - hvor han går ned på 2:29. De går jo med 2 healere (vi er ikke godt nok gearet til å kunne tenke på det) og 6 dps, men likevel.. 2:29 virker vanvittig.. Er dette reelle kamper? Fantastisk imponerende i så fall...

 

2:29 virker helt normalt for en gruppe med bra gear. Guilden min tar ZA timed 2 ganger i uka, og vi bruker nok omtrent samme tid.

 

Og hva bør man ligge på med en Kara/Heroic badge-geared gruppe med 3 healers?.. Vi syns vi presset på det vi kunne da vi klarte det på 6:30, men det er kanskje dårlig?....

 

Nei, altså. Detter han, så detter han. Vi gjør det bare så fort vi kan for å få bjørnen i den fjerde kisten.

 

Om ikke det er målet, så har det vell ikke noe å si hvor lang tid det tar?

Lenke til kommentar
Takk, men jeg skjønte det EGENTLIG... :cool:

 

Men hva skjer a? Fredag, og alle har lagt seg?

 

Må skaffe meg guild tror jeg. :o

Om du tilfeldigivs er på Kor'gall, så har jeg et homoerotisk et til deg, starta av noen fra Grong og der omkring.

De er enten fulle eller høye, så har du masse homofobe briter på fjorten til seksten år.

 

Alltid like gøy å se hvor langt man kan dra det før noen av de slutter. (Bare for å bli invita dagen derpå når alt er glemt). Det er et flott guild for å ta ut det useriøse i deg selv på små drittunger, men det er det eneste positive med det også ...

Lenke til kommentar

Jeg vil VEDDE på det løser seg hvis du lager en macro med;

 

"NOO all myes gaer is gone!!1 CAN i ples have 20 godl???!"

 

Da renner det nok inn med smågull. :)

 

EDIT: Du erstatter selfølgelig godl med det du trenger, som nytt gear eller badges. Er jo bare rettferdig siden du mistet det.

 

Og hvordan mista du accounten? Hacka? :huh:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
@Skupuru: Han vil vel bare finne ut om dpsen deres suger.

 

 

Hvis de brukte 6 min 30 sec (eller 390 sec), så vil det si at de hadde 1 400 000 / 390 ≈ 3580 gruppe dps. (Nalorakk har 1 400 000 hp i følge wowhead)

 

La oss si (to) tanks utgjør 500 dps tilsammen. Da sitter vi gjenn med 3080 / 5 ≈ 620 dps fra hver dps i gruppa i gjennomsnitt.

 

Det er vel litt lavt, men som Skurupu sa, så lenge bossen dør, så gjør vel ikke det noe?

Lenke til kommentar

Spørs fra hvilken server til hvilken server.

 

Jeg overførte fra Grim Batol til Wildhammer, en liten normalserver. Gikk instant det, bare logge inn og ut.

 

Men det står jo på sidene deres at det kan ta opptil syv dager, så..

 

EDIT: Jeez, hvemsomskadetmest-utregning, eller DPS-kalkulering..

 

Det er vel det tre år med onlinespilling gjør med deg... :roll:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
@Skupuru: Han vil vel bare finne ut om dpsen deres suger.

 

 

Hvis de brukte 6 min 30 sec (eller 390 sec), så vil det si at de hadde 1 400 000 / 390 ≈ 3580 gruppe dps. (Nalorakk har 1 400 000 hp i følge wowhead)

 

La oss si (to) tanks utgjør 500 dps tilsammen. Da sitter vi gjenn med 3080 / 5 ≈ 620 dps fra hver dps i gruppa i gjennomsnitt.

 

Det er vel litt lavt, men som Skurupu sa, så lenge bossen dør, så gjør vel ikke det noe?

Isåfall lurer jeg litt på enten gear eller innsats. :)

Lenke til kommentar
I sw i dag møtte jeg en lvl 8 gubbe som /w meg:

Han: 2g

Jeg: ?

Han: Give me 2g

Jeg: Lol, try again..

Han: 2g

 

xD

 

tror eneste gangen jeg har gitt gold til en tigger var en gang i en heis i UC. jeg kommer på heisen og det står en lvl 7 kar der.

han: "going up?"

jeg: "eh, yea."

han: "allrighty, up we go, ding ding ding, mind the door"

O.o

heisen går opp og dørene åpnes

han: "thank you for using the UC lift, welcome back! do you have a few spare coins perhaps?"

 

jeg måtte bare le, lurer på hvor lenge han har stått med tux i heisen og RPet, så jeg pushet et par gull til han (måtte ta heisen opp og ned igjen, uten at han gikk ut av character). Konge xD

Lenke til kommentar
I sw i dag møtte jeg en lvl 8 gubbe som /w meg:

Han: 2g

Jeg: ?

Han: Give me 2g

Jeg: Lol, try again..

Han: 2g

 

xD

 

tror eneste gangen jeg har gitt gold til en tigger var en gang i en heis i UC. jeg kommer på heisen og det står en lvl 7 kar der.

han: "going up?"

jeg: "eh, yea."

han: "allrighty, up we go, ding ding ding, mind the door"

O.o

heisen går opp og dørene åpnes

han: "thank you for using the UC lift, welcome back! do you have a few spare coins perhaps?"

 

jeg måtte bare le, lurer på hvor lenge han har stått med tux i heisen og RPet, så jeg pushet et par gull til han (måtte ta heisen opp og ned igjen, uten at han gikk ut av character). Konge xD

 

Haha. Sånne ting fortjener penger! Så synd jeg er alliance :(

Lenke til kommentar
@Skupuru: Han vil vel bare finne ut om dpsen deres suger.

 

 

Hvis de brukte 6 min 30 sec (eller 390 sec), så vil det si at de hadde 1 400 000 / 390 ≈ 3580 gruppe dps. (Nalorakk har 1 400 000 hp i følge wowhead)

 

La oss si (to) tanks utgjør 500 dps tilsammen. Da sitter vi gjenn med 3080 / 5 ≈ 620 dps fra hver dps i gruppa i gjennomsnitt.

 

Det er vel litt lavt, men som Skurupu sa, så lenge bossen dør, så gjør vel ikke det noe?

 

Hmm, ja. 620 dps er ganske lite. Men nå regner jeg ikke med at de løper rundt i BT gear heller. Personlig holder jeg en dps på ca 1600-1700, og jeg er langt i fra den med mest i guilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...