Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kommer spørsmålet: Hvordan vet han at det kom derifra? Om han opplevde å få en key-logger, kan den ha kommet fra utallige plasser. Så lenge du ikke kan bekrefte noe blir det feil å si at du kan (forrige side).

 

Wowhead har noen uheldige reklamer som derimot prøver å videresende deg til en annen side. Denne kan derimot inneholde key-loggers, spyware, etc. Men de har prøvd å fjerne alle slike reklamer fra sidene sine, og du kan selv deaktivere at ting på sider kan videresende deg uten ditt samtykke, så da er det virkelig ikke noe stort problem.

 

ENDRET: Kom noen poster mens jeg skrev dette.

 

ENDRET2: Lenken din hjelper ikke mye på. En fyr kommer med en påstand om at sidene blir eid av goldsellers, sprer key-loggers osv.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Whoah skumle saker.

 

Har nok brukt wowhead i det siste, men paranoid som jeg er bruker firefox med NoScript. Men problemet er at jeg tillater nesten automatisk sider jeg besøker ofte, som VG, youtube, xtu-jegmener wohead osv..

 

Så.. ja. Men TROR ikke jeg har tillatt noe der nå.. Eller jo. Det har jeg. Redd, nå.

 

Ad.yieldmanager er forresten den som kommer opp på "alle" sider, er det liksom yieldmanager som ruler lekegata i virusnabolaget?

 

Men frykter litt for kontoen min nå. Jaja, kanskje jeg kan gå hen og skaffe meg et liv i tilfelle. :)

Lenke til kommentar

Som jeg sier..ryktekjerringer er det dere er.

 

"Jeg hørte forresten av en annen at det blablabla men jeg kan ikke backe det opp på noe vis altså, du må bare stole på meg. For jeg hørte det"

 

Neste kjerring:

"Ja nå skal du høre her altså! Hun sa nemlig at blablablabla men du må ikke si det videre altså"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Som jeg sier..ryktekjerringer er det dere er.

 

"Jeg hørte forresten av en annen at det blablabla men jeg kan ikke backe det opp på noe vis altså, du må bare stole på meg. For jeg hørte det"

 

Neste kjerring:

"Ja nå skal du høre her altså! Hun sa nemlig at blablablabla men du må ikke si det videre altså"

 

Bedre det, enn å få gearet sitt shardet eller?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...