Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg er nok en Horde-mann :( Skal muligens kjøre en warlock, enten undead eller orc.

 

Hvis du har en hemmelig drøm om å ta deg en tur i BG en eller annen gang; Ikke begynn horde på noen av TBC- serverne. Det er jevnt over 30:70 A:H i den battlegroupen, ventetida er 1 time for AV, 20-40 minutter for resten.

 

Det er forbudt å starte nye horder på disse serverne

(Karazhan, Auchindoun, The Sha'tar, Sporeggar, Nagrand osv)

 

Edit:

I tillegg er 50% av alle spillerne BE -.-

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig har jeg aldri tatt en arena match, og jeg har heller aldri satt en fot innenfor verken Ruins of Lordaeron eller Eye of the Storm. Har ingen aning hvordan de BGene ser ut.

Ruins of Lordaeron er ikke en BG, det er én av de tre arena stedene.

 

Ja, det ser du hvor mye jeg kan om PvP. :p

 

Understreker vell poenget mitt enda mer.

Lenke til kommentar
Jeg er nok en Horde-mann :( Skal muligens kjøre en warlock, enten undead eller orc.

 

Hvis du har en hemmelig drøm om å ta deg en tur i BG en eller annen gang; Ikke begynn horde på noen av TBC- serverne. Det er jevnt over 30:70 A:H i den battlegroupen, ventetida er 1 time for AV, 20-40 minutter for resten.

 

Det er forbudt å starte nye horder på disse serverne

(Karazhan, Auchindoun, The Sha'tar, Sporeggar, Nagrand osv)

 

Edit:

I tillegg er 50% av alle spillerne BE -.-

Ja, vi tenkte på det i dag, og kom fram til at vi peiser på Argent Dawn :wee:

Lenke til kommentar

Horde på AD?

Minner meg på at jeg har en troll priest på lvl 30 der.

Lurer på hvordan det går med ham.

 

Har ikke spilt noe særlig med ham etter at det ble slutt mellom meg og nett-kjæresten min (WoW for gfs ftw ^^) i 06 :p

 

Hu hadde geara meg opp som faen husker jeg, hadde masse blues, og så en dag logga jeg på bare for å finne ham sletta, og da jeg fikk restaurert ham, var alt gearet borte.

Sucks :<

Lenke til kommentar
Horde på AD?

Minner meg på at jeg har en troll priest på lvl 30 der.

Lurer på hvordan det går med ham.

 

Har ikke spilt noe særlig med ham etter at det ble slutt mellom meg og nett-kjæresten min (WoW for gfs ftw ^^) i 06 :p

 

Hu hadde geara meg opp som faen husker jeg, hadde masse blues, og så en dag logga jeg på bare for å finne ham sletta, og da jeg fikk restaurert ham, var alt gearet borte.

Sucks :<

Oh indeed. :(

 

Joa, skal kanskje spelle Horde på AD. Vi har fått med en til nå, som skal bli med. Her skarre levles :p Men først må lønninga komme :(

 

StorPeder: You wish ;)

Lenke til kommentar

Vel, han svarer ikke, decliner group invitation (før timer gjør det) og en i guilden fant han i nagrand og da fikk han whisper med hvem han var (tror dette kan settes opp for at folk skal tro det sitter noen der) og i dag ser det ut til at han har vært der fra før skola i dag tidlig og frem til nå, jeg logga av og han var enda på... Ikke svart på en tøddel i hele dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...