Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

(...)

Litt artig. Tidligere fikk droppet det et ganske nice blue BoE belte. Mail. Shammy vant det. Også droppet jo den daggeren og macen her og shammy vant de og:P Jeg needet på beltet og macen og en annen rogue needet på daggeren. Shammy vinner alt. Flaks anyone?:p

 

Hva pokker skal en rogue med den daggeren, er et bedre spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...)

Litt artig. Tidligere fikk droppet det et ganske nice blue BoE belte. Mail. Shammy vant det. Også droppet jo den daggeren og macen her og shammy vant de og:P Jeg needet på beltet og macen og en annen rogue needet på daggeren. Shammy vinner alt. Flaks anyone?:p

 

Hva pokker skal en rogue med den daggeren, er et bedre spørsmål.

 

Det er en dagger, den er epic, og sikkert 1 mere dps enn den han har fra før

 

Nevnte jeg at det var epic? :p

Lenke til kommentar
Har du downtime som levle-warlock gjør du noe feil.

Hva gjør jeg feil? :<

Level 32?

 

CoA - Corruption - SL - Lifetap - Drain ut, souldrain. Voidwalker på, dra aggro. Nps.

Aha, har brukt immolation til nå, det er tydligvis ikke noe særlig?

Bruker imp istedet for VW.

Impen tjener deg ingenting før 40. Den skade du tar ekstra fra life tap (dark pact erstatter stort sett etter 40, da er impen virkelig viabel) tar voidwalkeren for deg nå, før du drar aggro. Immolate koster for mye mana og får for lite igjen, føler jeg. Bruker heller den lille ekstra manaen på Siphon Life, da den gir deg litt hp tilbake også. I tillegg til at du slipper casting time.

 

På 40: Imp ute, darkpact. CoA, Corruption, Siphon life. Pewpew.

Lenke til kommentar
Har du downtime som levle-warlock gjør du noe feil.

Hva gjør jeg feil? :<

Level 32?

 

CoA - Corruption - SL - Lifetap - Drain ut, souldrain. Voidwalker på, dra aggro. Nps.

Aha, har brukt immolation til nå, det er tydligvis ikke noe særlig?

Bruker imp istedet for VW.

Impen tjener deg ingenting før 40. Den skade du tar ekstra fra life tap (dark pact erstatter stort sett etter 40, da er impen virkelig viabel) tar voidwalkeren for deg nå, før du drar aggro. Immolate koster for mye mana og får for lite igjen, føler jeg. Bruker heller den lille ekstra manaen på Siphon Life, da den gir deg litt hp tilbake også. I tillegg til at du slipper casting time.

 

På 40: Imp ute, darkpact. CoA, Corruption, Siphon life. Pewpew.

Er det etter det en god ide a ta en eller to life taps og drain tanke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
4 timers zombie-mode farming i netherstorm.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1197134180_thumb.jpg

+124Gold i fra junk items og greens til vendor.

 

Flink gutt :)

Hvilke class er du?

 

Warlock.

 

Har ikke skaffet meg flying mount enda (ja, lol), så eneste plassen som er bra å farme var der jeg farmet :p

Lenke til kommentar
Jeg leveler en warlock 48 atm.

Jeg bruker for det meste VW, burde jeg heller bruke Imp?

 

Er full Affli

Jeg brukte VW til 50 så respeccet jeg til Demo. Funket bra for meg hadde 0 downtime, men tror nokk jeg hadde kommet til å brukt imp, hadde det ikke vært for at gearet mitt er fullt ut +spelldamage 2 deler elns som har stamina på seg.

Lenke til kommentar

Har hatt pause i to år nå, også skal jeg på et lite julelan til helgen og vi skal starte en ny sammen. Jeg har ikke prøvd TBC eller noen av de nye patchene så for meg blir det nesten ett nytt spill, men er veldig usikker på klasse.

 

Prøver å ikke tenke på hvem som er mest morsomt da balansen mellom klassene endres hele tida, men blir jo usikker når jeg ser hvor mye alle klager på wow-forumet. Dette gjelder da warlock, priest og mage som er de klassene jeg står i mellom. Evt. rogue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...