Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.

Athene; Forever just around the corner.

Lenke til kommentar
Med "litt" mindre risk for å bli rapportert:

 

Buckfutter / Muckfuppet

Eller ikke.

 

De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn :p

 

YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.

Athene; Forever just around the corner.

 

Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =)

Lenke til kommentar
Med "litt" mindre risk for å bli rapportert:

 

Buckfutter / Muckfuppet

Eller ikke.

 

De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn :p

 

YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.

Athene; Forever just around the corner.

 

Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =)

I second that statement.
Lenke til kommentar
Med "litt" mindre risk for å bli rapportert:

 

Buckfutter / Muckfuppet

Eller ikke.

 

De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn :p

 

YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.

Athene; Forever just around the corner.

 

Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =)

Vist du synest det er rart, da vil jeg veldig gjerne høre hva du synest om Leeroy og hans fame. At han ble så stor som han ble er jo bare helt utrolig. Dårligste gjennomførte spøken som har med WoW å gjøre ever, men alikevel, 2 år senere og folk springer fortsatt rundt og roper navnet hans i /y og ymse andre varianter av chat.

Jeg legger meg vertfall flat for Chiren, jeg hadde aldri i livet klart å bli like populær som han har, og ihvertfall ikke på så kort tid. Som han har sagt, Athene movies equals IP Project marketing (advertising), og World of Warcraft er jo ikke den dummeste tingen å bruke for å prøve å vise verden noe. :)

Men selvfølgelig, når det kommer til ting som Athene filmene så er smaken som baken, jeg for min del synest det er grei underholding etter 7.5 timer med konstant avspilling av en oppripet jazz cd på jobb. ;)

Lenke til kommentar
Med "litt" mindre risk for å bli rapportert:

 

Buckfutter / Muckfuppet

Eller ikke.

 

De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn :p

 

YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.

Athene; Forever just around the corner.

 

Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =)

Vist du synest det er rart, da vil jeg veldig gjerne høre hva du synest om Leeroy og hans fame. At han ble så stor som han ble er jo bare helt utrolig. Dårligste gjennomførte spøken som har med WoW å gjøre ever, men alikevel, 2 år senere og folk springer fortsatt rundt og roper navnet hans i /y og ymse andre varianter av chat.

Jeg legger meg vertfall flat for Chiren, jeg hadde aldri i livet klart å bli like populær som han har, og ihvertfall ikke på så kort tid. Som han har sagt, Athene movies equals IP Project marketing (advertising), og World of Warcraft er jo ikke den dummeste tingen å bruke for å prøve å vise verden noe. :)

Men selvfølgelig, når det kommer til ting som Athene filmene så er smaken som baken, jeg for min del synest det er grei underholding etter 7.5 timer med konstant avspilling av en oppripet jazz cd på jobb. ;)

 

 

Ville nok foretrukket Athene over den CD-en selv ;)

 

Men uansett - Leeroy var en artig liten video, lo av den der og da. Riktignok heller ikke helt det samme - Leeroy skapte et uttrykk for en situasjon svært mange kjenner til/har hørt om/vært i osv. Må og nevnes at ikke alle skjønte med en gang at dette var iscenesatt - klarte å være såpass overbevisende. Hva skapte Athene? "I'm pr0, you 4r3 n00b?" Intet nytt fra hans front - ok, skal gi han at han kanskje hadde et par morsomme referanser i den siste filmen - men ikke mer.

 

Leeroy la da vitterlig heller ikke ut x antall filmer på 10 minutter med nøyaktig det samme ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det jeg ikke forstår er hvordan man finner Leeroy Jenkins filmene artig. Første gangen jeg så den, så spilte jeg ikke WoW så da var det litt lame. Men når jeg visste at alt var bare fake så overdreiv de jo så masse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...