Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt når folk tar flagget og deretter gjemmer seg :-/

 

Kjøpte nettopp gruelige mye Silk Cloth. Gikk for 40s for 20 stykk. Det blir 80s for 40, som jeg gjør om til 10x Bolt of Silk Cloth, som jeg igjen selger for 3g. Funker fett. :)

 

Forresten spilt mye BG etter at jeg ble level 49 nå i uka. Har lyst på Water Elemental, men får klare meg litt til, da BG er ganske kult!

Lenke til kommentar
Kjipt når folk tar flagget og deretter gjemmer seg :-/

Forresten spilt mye BG etter at jeg ble level 49 nå i uka. Har lyst på Water Elemental, men får klare meg litt til, da BG er ganske kult!

Må rette meg selv litt der:

BG er kult så lenge du ikke havner med folk som farmer HK og stikker av med flagget, folk som ikke klarer å gå i gruppe, folk som tror de får gigabonusepixhonor av å ta flaggene i arathi og derfor kun camper dem istedet for å hjelpe til og om du ikke møter på folk som spammer chatten med "noob" når de kanskje er øverste på damage, men ikke bidrar med en flis. Oppgitt over denne runden, ja :p

Lenke til kommentar

Bah! Så irriterende.

Ikke kan jeg åpne bags når jeg trykker på dem (ikke at jeg pleier å gjøre det, bruker vanligvis b eller shift-b), ikke kan jeg selge ting på ah og ikke kan jeg angripe horde i bg, det står bare invalid target når jeg prøver ><

 

Å restarte klienten fiksa baggene, men kan fortsatt ikke angripe horde i bg eller selge ting på ah ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Dustwallow Marsh, Tanaris, The Hinterlands og Stranglethorn Vale. Er masse quester du ikke har gjort.

 

Er det forresten noen Alliance som syns Horde har det lettere i AV? Ikke basert på spillerne, men hvordan banen er bygget opp. Jeg ser så utrolig mange småting som gjør det lettere å være Alliance, men tenker kanskje dere syns det samme om oss?

Lenke til kommentar

Nokon som veit kva eg kan gjere no? Eg er lvl 27 alliance, og eg vil vere med i eit instance. Veit de kvifor ikkje SFK er med i looking for groop-programmet, under dungeons? Eg får jo ikkje gruppe! Eg har prøvd å få gruppe i SFK og Blackfatom Deeps heile kvelden utan resultat! Snakk om sløsing av timar! :(

Lenke til kommentar
Når dere tar Relief Hut, uten å ha tatt tårnene først. Blir dere da skutt på av vaktene? Det blir alltid vi, som gjør det enda vanskeligere å ta Aid Station. + Alle elite folka rundt om som man tilfeldigvis kan komme til å aggroe.

 

Blir skutt av vaktene ja.

 

Einaste fordel eg ser Alliance har er den brua. Men den er jo kun fordelaktig om ally går max def...og kor ofte skjer det egentlig? Kan vel også diskuterast om FW er lagt opp bedre for ally med mindre eliter og slikt, men har ikkje spelt hordeversjonen av AV ^^

Lenke til kommentar
Nokon som veit kva eg kan gjere no? Eg er lvl 27 alliance, og eg vil vere med i eit instance. Veit de kvifor ikkje SFK er med i looking for groop-programmet, under dungeons? Eg får jo ikkje gruppe! Eg har prøvd å få gruppe i SFK og Blackfatom Deeps heile kvelden utan resultat! Snakk om sløsing av timar! :(

 

Heisann Arne, de to instancene du snakker om er ikke så populære for alliance. Vil heller råde deg til å gå i Stockades på den lvlen du er nå, eller vente til rundt 30(+?) og gå Gnomeregan. Har litt inntrykk av at det ikke er så populært lengre heller, men så kan det bare være at jeg hater Gnomis. Når du blir 36 kan du begynne å dra til Scarlet Monestary, ett instance som er

veldig populært, men jeg tror det lønner å vente til du blir rundt 38 eller mer for da kan du ta hele(med mindre du er healer, da kan du gå tidligere). Etter 42 kan du stikke Uldaman, og etter 46 til Zul Farrak. Sånn ca.

Et tips når du leter etter gruppe: Når du bruker group-programmet så kommer du inn i en looking-for-group channel og, som regel /4 eller /5. Du kan skrive f.eks: /4 LFG Stockades, etc.. Eller så kan du skrive det i /2 når du er i en by og.

 

Ellers så gjør du quest o.l. mens du prøver å få gruppe, så slipper du å sløse tid. :p

 

Disclaimer; Disse lvlene er mine personlige meninger og det kan godt hende at andre har bedre peiling eller mener noe annet. ;)

 

Mvh,

Anders

Endret av flickflack
Lenke til kommentar
/2 når du er i en by og.

Nei død og begravelse.

/2 går unner med alle guilds som søker medlemmer, spillere som søker arena lag og all slags dritt. Er jo umulig blitt å få med seg noe som faktisk selges i trade.

 

---------------------

I alle mine BG så printscreener jeg alle AFK ere og skriver det i chaten og får dem inaktiv.

Er det noe iveien for å lage en liste med alle navn og publesere den på nett?

Drittsekk liste som er med på å ødelegge BG.

 

Gjør det samme med scammere og ninjas, glemmer det aldri og noterer meg vennene dems i tilfelle dem bytter navn

og gjør livet dems så surt at dem bytter server og får jeg med meg hvilken fra bekjente fortsetter jeg det der.

Har fått en til å slutte wow , ninja en epic på lvl 40 for 1 år siden, kom enda ikke inn i noen guild og ingen vil ha han med i grupper. Vet det kanskje er stygt gjort men er man en ninja/scammer så er man det for alltid og men den spillestilen så fortjener ingen å ha noe med dem å gjøre i årene fremmover heller.

 

Hvor mange jeg har får kicket fra sine guild har jeg ikke telling på i alle fall 50.

Går det som personangrep om det publiseres på nett,eller er det bare som fortjent?

Endret av War
Lenke til kommentar
Har du downtime som levle-warlock gjør du noe feil.

På et punkt må man hvile uansett. Slik som igår når jeg gjorde den questen til epic mounten i Winterspring, skulle skaffe

30x av noe. Var forferdelig lav droprate, så jeg drepte en del mobs kan man si, trur det var godt over 100 jeg drepte. Og jeg drakk/spiste 2 ganger iløpet av denne questen. Når jeg gikk til Outland på lvl 58 fikk jeg downtime også, en downtime som jeg ikke merket på druiden når jeg stakk til Outland med han på lvl 58. Til lvl 50 kjørte jeg Affliction og jeg kan si med hånda på hjertet at jeg da bare hadde downtime hvis jeg tok 4-6 mobs samtidig. Det samme skjer også med Demonology spec. Altså downtime får man nesten uansett. Og nei, jeg vil ikke si jeg gjør noe feil.

Lenke til kommentar

Heheh, for en stund siden var jeg i en WSG-kamp som varte i over en time. Begge lagene campet på toppen av fortet sitt med hvert sitt flagg, og ingen ville liksom ta inititativet og storme basen til de andre. ALLE skulle være defense. Helt latterlig. Så der satt vi da..om en og annen kar sprang avgårde, ble han kjapt slakta av motstanden på andre siden av kartet. Helt til flaggbæreren SELV ble piss lei og sprang avgårde med hele resten av oss på slep. Etter det vant vi 3-0 innen 10 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...