Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på.

ok, det er bare mentalt! :wow:

Der har du et godt eksempel på min største frykt...

å bli "en sånn" :scared:

Vi snakker her om en som har snust siden han er tolv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man har snust i 49 år, betyr ikke det at man skal være grisete. Og det var nok heller en mangel i området mellom skuldrene og håret heller enn nikotinavhengighet som fikk deg til å gjøre noe sånt.

Er jeg sugen på snus tar jeg meg en tyggis eller lignende, skal ikke påstå at suget er så utrolig fysisk.

Skrevet

Har vært så sugen en gang at jeg røyka kvitteringer og pantelapper, menmen... hehe. Var mest for å finne på noe morsomt siden vi kjeda oss på ei hytte.

Skrevet
Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. ;) Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken!

åja, trodde du hadde tatt de opp fra bakken jeg. da er det ikke fult så ille, men er alikevel å dra den litt langt. jeg har gått uten snus i flere uker, men har aldri gjort noe sånt..

Skrevet (endret)
Er du desperat nok så..

Går du inn i butikken med softgun og tømmer all snusen i en bag. :tease:

Tenke meg den snusen blir god etter noen uker. Ta hele kjøleskapet du.

Endret av Bundy
Skrevet (endret)

Jeg begynte med snus når jeg var elleve.. Var fordi en kamerat av meg som da gikk i 8'ende dreiv med det. Så da ga han meg litt.. Koselig det :D

Edit: Skriveleif

Endret av P0rnes
Skrevet

Vel... jeg er bare redd jeg vil bli en like tung snusmisbruker som glisevask.

Leiter man etter brukte sneiper på gata, tar det ikke lang tid før man også leiter etter halvspiste burgere på samme sted.

Skrevet (endret)

Har snust i 1,5 år nå og klarer meg fint uten snus i et par uker, rart det der.. snuser jeg ikke nokk? :p:hrm:

Sitter med en fersk pris i leppa nå.. bra løst no? :dribble:

edit: ooh, fikk et lite "sjokk", så digg..

Endret av geedoo
Skrevet
Er du desperat nok så..

Er man så desperat er det på tide å søke hjelp. Snuset daglig(opp imot en dåse om dagen) i 4 år, men gikk aldri bananas om jeg ikke fikk meg en pris.

Skrevet
Er du desperat nok så..

Er man så desperat er det på tide å søke hjelp. Snuset daglig(opp imot en dåse om dagen) i 4 år, men gikk aldri bananas om jeg ikke fikk meg en pris.

Hvis jeg ikke har fått meg noe snus på en stund klikker jeg ikke lissom. Men blir jo litt sur.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...