Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nettsider med styling og tuning deler.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greit med en slik tråd, men det er maaaange linker som mangler....  Her er en chiptuning side som bør med :  www.obdtuning.no

6181655[/snapback]

ja det er bare og ramse opp så blir de plottet inn i førstetråden etterhvert. :)

Skrevet

Jeg bestilte noen lys deler fra Blueride.se, Dette kom raskt. Problemet var at det manglett ett lys, så jeg sente mail til dem, og nytt lys kom med en gang uten extra kostnader. Sørvis! :D

Skrevet
Greit med en slik tråd, men det er maaaange linker som mangler....  Her er en chiptuning side som bør med :  www.obdtuning.no

6181655[/snapback]

ja det er bare og ramse opp så blir de plottet inn i førstetråden etterhvert. :)

6181893[/snapback]

Det stemmer, beklager at det avogtil tar litt tid, men det vil alltid komme inn på forsida ^^

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Når man bestiller fra utlandet, er det ikke noe selger kan gjøre for at du slipper og betale toll/moms? Hørte om dette engang, at de setter noe annet på eksen enn det som egentlig er der..

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Tror ikke det for de er ikke så grådi store, har bestilt ett sett som jeg skal ha på forskjermene. Da jeg målet på bilen så det ut til å passe helt topp.

Ringte dem opp så de ordna ett sett i gult til meg :thumbup:

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Gunners,13/09-2006 : 20:35]Når man bestiller fra utlandet, er det ikke noe selger kan gjøre for at du slipper og betale toll/moms? Hørte om dette engang, at de setter noe annet på eksen enn det som egentlig er der..

6858336[/snapback]

Joda. Be dem om å minske "the invoice" når de sender pakken. Dette gjør de hele tiden, og er vant til at folk spør. Da blir ikke avgiftene som skal til Stoltenberg & co. så veldig høye :tease:

Jeg har foresten handlet styling hos http://www.showoffimports.nl

Veldig god service og stooort utvalg.

Endret av CivicIrene-
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Dioder.no :!:

Utrolig kjapp levering, bestillte noen neon rør for å ha inni bilen, d ble sendt fredag å jeg fikk dem i posten idag :thumbup:

Endret av MaSo
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Billige dekk www.dekkonline.com

Er kanon fornøyde med Nankang NS2 245/17-45 4stk til 3000kr ferdig levert.

Kjørte hele fjord på de og er godt fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...