Gå til innhold

Den store hva-er-det-beste-du-har-sett-tråden!


Domodyret

Anbefalte innlegg

l042.gif

 

Lover for tråden:

 

§1 - Ikke lov å vise fram ting som ikke er det beste du har sett.

 

§2 - Bilde og/eller nøye beskrivelse er viktig og påbudt.

 

§3 - Spørsmål og kommentarer til andre personers beste ting de har sett er lov, så lenge det ikke går over til noe negativt.

 

§4 - Alle poster som ikke overholder lovene, vil blir slettet av moderator.

 

§5 - Alle bilder som strider imot rettningslinjene for forumet vil også bli fjernet. For eksempel er det ikke lov å vise fram et bilde av mora di naken, selv om det er det beste du har sett. Da får du heller beskrive det.

 

Det beste jeg har sett

Det beste jeg har sett er dette bildet(over). Det er i en bok, «Alciato's Book of Emblems», våpenskjold nr. 42:

 

What stands firmest cannot be overthrown

Though father Ocean stir up all his waves and you, barbarous Turk, drink the entire Danube, even so you will never penetrate our shattered border so long as the emperor Charles gives signs of war to foreign nations. Thus sacred oaks stand with steadfast roots, even though winds shake the dry leaves violently.

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hamsters-are-the-best.gif

 

 

Det beste jeg har sett

Det beste jeg har sett er dette bildet(over). Jeg surfet google her forleden en dag og søkte etter "best picture". Da fant jeg dette bildet, og det er det beste jeg har sett.

Kontrasten mellom svart/hvit er fantastisk, og ikke minst gir bildet en spesiell stemning.

 

Hamsters are the best

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Hallo igjen folkens.

 

Igår, mens jeg kikket igjennom alle våpenskjoldene, så slo det meg. Nummer 42 er ikke lenger det beste jeg har sett, det er nr. 15:

 

l015.gif

 

Vigilantia et custodia (Wakefulness and watchfulness)

 

The crowing cock - because it gives signs of the coming Dawn and recalls toiling hands to a new day's labour; the bronze bell - because it calls the wakeful mind to higher things: each is fashioned on sacred towers. And here's a lion - but because this guardian sleeps with open eyes, it's therefore placed before the temple doors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...