Gå til innhold

Det høyeste du har hoppet fra

Bøtta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, noen folk har hoppet fra sinnsyke høyder. Ihvertfall etter min oppfatning.

Det høyeste jeg har hoppet fra er vel.. 7,5 meter, fra stupebrett og ned i basseng. Det var ganske deilig, sug i magen. Det var nok der og da, men hadde vært moro å f.eks. ta 10-meteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 Lathorv: Anker'n, innendørs? Eller vei, der er høyeste lyskorna, 11,5 tror jeg.

Høyeste jeg har hoppet fra, er 5 meter, men stuper også derfra. (selv om det er morsomst å stupe fra tre-ern!

Skrevet
Må legge til at når jeg hoppet fra 16 meter for første gang, hoppet jeg med spredde bein.

Anbefales ikke!

HAHA :p de rundt deg må ha fått seg en god latter :p

De gjorde det...

Le når noen ligger nede... :(

Skrevet

en venninne av meg landet på ræva første gang fra 10.. btw så hadde hun hadde hun bikini-trusa over navlen når hun kom opp og var rød på hele ryggen, ræva og låra..

• 2 uker senere...
Skrevet

Damn, det er mange som har hoppet fra høyder hinsides all forstand i mine øyne her.

Har ikke hoppet fra høyere oppe enn femmeren i Sentralbadet i Bergen. Hater å gjøre sånt, så jeg holder meg til 3 meter. ;)

Skrevet
Jeg kommer aldri til å hoppe fra noe høyere enn 5 meter. Ser ikke poenget. Farfar stupte fra 30 meter i sin tid, det var sykt.

Skjønner ikke poenget?

Hoppa fra Ca.14 meter en gang; det er en skikkelig digg følelse når du ligger der i lufta :yes:

Hoppa fra cirka 20 i tyrkia,føltes som 100 :p

Tenkte " Åfaen, nå dør jeg" :yes:

Bundy:Hoppa du i det berget som var i Alanya?

Der var det bare 10 meter :roll:

Samme, jeg har hoppa 10 meter selv, var tøft :cool:

Skrevet (endret)

Hoppet fra gymtaket på skolen en gang (taktet over garderobene) og ned på betonggulv. Tror det er ca. 4 meter opp der. Da tok jeg sats og hoppet høyt over kanten og ned på bakken.

Greide ikke å gå skikkelig resten av den dagen. :hmm:

Endret av endrebjorsvik89
Skrevet (endret)
Hoppet fra gymtaket på skolen en gang (taktet over garderobene) og ned på betonggulv. Tror det er ca. 4 meter opp der. Da tok jeg sats og hoppet høyt over kanten og ned på bakken.

Greide ikke å gå skikkelig resten av den dagen. :hmm:

Hvorfor i alle dager gjorde du det? :ohmy:

Edit: Jeg har vel hoppet fem meter ned i et inne-basseng en gang tror jeg. Eller var det tre? :p

Endret av firstperson
Skrevet
Jeg kommer aldri til å hoppe fra noe høyere enn 5 meter. Ser ikke poenget. Farfar stupte fra 30 meter i sin tid, det var sykt.

Syk Farfar! :ohmy:

Selv har jeg hoppet fra 10-11 m.

• 1 år senere...
Skrevet
Bundy:Hoppa du i det berget som var i Alanya?

Der var det bare 10 meter  :roll:

Samme, jeg  har hoppa 10 meter selv, var tøft  :cool:

4749069[/snapback]

Har hoppa i Alanya der jeg og :cool: Høyeste jeg har hoppet var vell 15-17m. Fra pipa på en stor fiskebåt. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...