Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UPDATE:

 

Har nå vel 130k, og er igjen 44stk. Kommer jeg blant de 28 beste er jeg garantert å vinne litt $$

ny update?

FINAL UPDATE:

 

Kom på en fin 2.plass, og vant HELE 3$. Låg lenge med minst Chips på finalebordet, men klarte å jobbe meg opp.

 

Men det kjipe, er at på nest siste hånd, med 3stk igjen, ink meg, gå en all in, med ca 150k. Chipleader ser, og jeg med mine 800k, vuderer lenge om jeg skal se, men folder.

 

Floppen kommer og jeg hadde fått tress... :cry:

 

Menmen, vel 2 1/2 time med poker var gøy..

Lenke til kommentar

har vært med på et par kl 19 freeroll-tournaments på expekt.com. Der er det (opptil) 10000 spillere, premie på $1000. første plassen får 13.4%, altså $134, og 2. plassen får ca $75... de 260 beste får premie, men 200 av de får vel under $2... pleier å ta en 3 timers tid. sist havnet jeg på rundt 2000. plass.. har enda ikke klart å komme blant de 260 beste :(

Lenke til kommentar

En god historie som var under FreeRoll.

 

Jeg sitter med Pocket 10, han til venstre for meg sitter med Pocket 9.

 

Floppen viser 8-8-9

 

Jeg tror jeg har den beste/nest beste hånden.

 

Han til venstre for meg går all in, med hus.

 

Jeg ser, og får da e at han har Hus, med 9 full av 8. Og eneste muligheten for at jeg kan vinne er å få en 10'er.

 

Turn kortet viser en J, har nå mulighet for Stright og hus. Og jeg kan kun vinne med å få en 10'er.

 

River kortet kommer og tipp om ikke det kom en 10'er.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Hva går for å være den beste poker siden på nettet? for å spille med real money og liksom penger.? er det hipp som happ eller er det liksom en som er foretrukket fremfor de andrE?

Tja, jeg foretrekker pacific poker til å spille med lekepenger. Er vel forsåvidt sikkert litt hipp som happ, men jeg har inntrykk av at den siden er av de mer populære.

Lenke til kommentar
Tips: Det koster ingenting å folde.

som regel så er det ikke gratis å folde hele tiden.

I Hold'em er det Blinds som går rundt bordet der du må betale en liten innsats for i det hele tatt å være med.

Det er da en liten en og en stor en. Førstemann etter dealerbutton må legge ut small blind, og nestemann må legge ut big blind. Og så er det nestemann etter det som starter budrundene.

Big blind pleier å være dobbelt så stor som small blind.

 

Dette er for at ikke folk skal sitte og folde alle kortene helt til de har AA på hånden og så gamble alt. Da hadde jo ingen vunnet noe som helst :)

Heh.

 

Tenkte jo ikke helt på det å folde HELE tiden da.

Det trodde jeg jo folk forstod. Vinner ikke noe på det.

 

Men hvis du har lagt inn 40% av chipsa dine i en opp og han andre setter deg all in. Så kan det være best å folde med mindre du er veldig sikker på at du vinner. Ikke calle når det ligger noe som er stor fare for at motstanderen har en straight utifra korta på bordet når du har tress f.eks.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...