Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg folder faktisk 90 % av kortene jeg får før floppen

Hvis du faktisk gjør det, og du ikke bare synes det virker slik, kan jeg si omtrent uten forbehold at du er for tight.

9429499[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis hvis du spiller fullt timannsbord. Men ja, det er veldig veldig tight... Hvor mange av disse resterende 10% raiser du preflop?

 

(Mener du virkelig 90%? de beste 10% er 77+,A9s+,KTs+,QTs+,AJo+,KQo, eller noe sånt som alle par, AK, AQ, AJ og KQ)

Lenke til kommentar

haha var i finale i en 66 dollars turnering på p. stars her om dagen så får jeg hånda Ak i spar, så tenker jeg bare woohoo håper han går all in, noe som han gjorde veldig ofte, så viser han fram AA. Og jeg bare faen !"! så kommer floppen AKK turn kommer Q og river kommer enda En K :) Det var en deilig finish i finalen det.

 

Uten om dette så tror jeg at jeg har tapt med hånda AA 9 av 10 ganger mot alle slags idiotiske hender.

Lenke til kommentar
For å spele texas hold'em AKKURAT no (freeroll kor ein KAN vinne penger) kor bør eg gå?

 

*takker for hjelp*

9401273[/snapback]

$500 freeroll for Nordic players på Stars er bra. Klokka 19 hver dag. Veldig lett å komme i pengene. Skal ikke mye til for å vinne en halv dollar. Selv kom jeg på finaleboret en gang, men var dessverre shortstack. :(

Lenke til kommentar
haha var i finale i en 66 dollars turnering på p. stars her om dagen så får jeg hånda Ak i spar, så tenker jeg bare woohoo håper han går all in, noe som han gjorde veldig ofte, så viser han fram AA. Og jeg bare faen !"! så kommer floppen AKK turn kommer Q og river kommer enda En K :) Det var en deilig finish i finalen det.

 

Uten om dette så tror jeg at jeg har tapt med hånda AA 9 av 10 ganger mot alle slags idiotiske hender.

9437488[/snapback]

 

 

Haha, så utrolig surt for han andre... Og tilsvarende digg for deg seff - hvor mye fikk du?

Lenke til kommentar

Da er jeg med i gamet.. Har spilt med lekepenger i en uke, og føler at jeg er klar for microlimits nå. Har spilt meg opp fra -4k i lekepenger til +12k, hvorav 7,2k var en turnering jeg vant.

 

Vil forresten tipse folk om at man via pokerstrategy.com kan registrere seg på partypoker etter å ha tatt en test (enkel), og få $50 å spille for. Om man spiller 5k raked hands innen en viss tid, får man $100 ekstra.

 

Begynner bankroll-byggingen der, jeg :) .

Lenke til kommentar
Da er jeg med i gamet.. Har spilt med lekepenger i en uke, og føler at jeg er klar for microlimits nå. Har spilt meg opp fra -4k i lekepenger til +12k, hvorav 7,2k var en turnering jeg vant.

Forhåpentligvis er du klar over at det er latterlig lett å vinne lekepenger, jeg vant et par millioner på Party Poker i løpet av kort tid (tror man starter med 5000). Med en gang det blir snakk om ordentlige penger spiller de fleste på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
haha var i finale i en 66 dollars turnering på p. stars her om dagen så får jeg hånda Ak i spar, så tenker jeg bare woohoo håper han går all in, noe som han gjorde veldig ofte, så viser han fram AA. Og jeg bare faen !"! så kommer floppen AKK turn kommer Q og river kommer enda En K :) Det var en deilig finish i finalen det.

 

Uten om dette så tror jeg at jeg har tapt med hånda AA 9 av 10 ganger mot alle slags idiotiske hender.

9437488[/snapback]

 

 

Haha, så utrolig surt for han andre... Og tilsvarende digg for deg seff - hvor mye fikk du?

9463812[/snapback]

 

250 dollars ^^

Lenke til kommentar

Må bare dele denne med dere!

 

Klokka 00:30 tok jeg med meg laptop'n å la meg i senga, satte inn $20 dollar på Hold em Kontoen min!

 

> helmutshoin posted small blind ($0.50)

> Badger1 posted big blind ($1)

> Game # 830,146,700 starting.

> Dealing Hole Cards(Ac Kh )

> TheFringe called for $1

> the_con called for $1

> rq_ice called for $1

> Metallic515 called for $1

> MountainWest called for $1

> Funkmaster folded

> Drublic called for $1

> fatmonkeyboy called for $1

> helmutshoin called for $0.50

> Badger1 checked

> Dealing the Flop(Kc Kd Jc )

> helmutshoin folded

> Badger1 folded

> TheFringe checked

> the_con, you have 10 seconds to respond

> the_con, you have 5 seconds to respond

> the_con checked

> rq_ice, you have 10 seconds to respond

> rq_ice bet for $3

> Metallic515 folded

> MountainWest called for $3

> Drublic called for $3

> fatmonkeyboy folded

> TheFringe folded

> the_con folded

> Dealing the turn(8h )

> rq_ice bet for $5

> MountainWest called for $5

> Drublic called for $5

> Dealing the river(Ad )

> rq_ice bet for $18

> MountainWest raised for $36

> Drublic, you have 10 seconds to respond

> Drublic raised for $70

> rq_ice went all-in for $26.49

> MountainWest called for $34

> Drublic shows a Full House, Kings full of Aces

(Kc Kd Kh Ad Ac )

> MountainWest mucked

> rq_ice mucked

> Drublic wins $214.49 with a Full House, Kings full of Aces

 

Jeg er Drublic! Han ene av de hadde vist Full House han også.. skal si jeg var nervøs der!

 

 

Uansett, på 3 timer har jeg klart å få inn $383.63 dollar på kontoen!

Syns ikke det er så ille med tanke på at jeg er veldig nybegynner ennå, Prøvde Hold Em for første gang for en måneds tid siden! Aldri spilt noe annet enn den gammeldagse vann/klespoker greia!

Lenke til kommentar

Anette_15 på finalebordet i WSOP.

 

Legg i tillegg merke til Øyvind Riisem fra Bergen. To nordmenn på finalebordet i WSOP i London. Herlig.

 

En kompis av meg ringte i går fra London kun for å fortelle at han hadde håndhilset på Gus Hansen. Skulle tro han var Messias elns. ;)

 

Edit: Kl 21.00 søndag kveld ligger Anette på andreplass, cool.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...