Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holdt på å drite meg ut:

 

$400 USD NL Texas Hold'em - Sunday, July 22, 18:00:45 ET 2007

Table Table 127461 (No DP) (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: codfish69 ( $566.27 USD )

Seat 2: Tockken ( $653.67 USD )

Seat 3: CHATTARD111 ( $949.07 USD )

Seat 5: JohanGee ( $870.39 USD )

Seat 6: Chasingunder ( $855.90 USD )

Seat 4: Hero ( $336.75 USD )

JohanGee posts small blind [$2 USD].

Chasingunder posts big blind [$4 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 9c 7c ]

codfish69 folds

Tockken folds

CHATTARD111 calls [$4 USD]

Hero raises [$16 USD]

JohanGee folds

Chasingunder folds

CHATTARD111 calls [$12 USD]

** Dealing Flop ** [ Kc, 6s, 5c ]

CHATTARD111 checks

Hero bets [$22 USD]

CHATTARD111 raises [$44 USD]

Hero is all-In [$298.75 USD] (shit! trykka feil, skulle raise til ca 100$, trykka enter i stedet for backspace)

CHATTARD111 calls [$276.75 USD] au

** Dealing Turn ** [ 4d ]

** Dealing River ** [ 8h ] oje!

CHATTARD111 shows [ 6c, 2c ]a pair of Sixes. hehe

Hero shows [ 9c, 7c ]a straight Five to Nine.

Hero wins $676.50 USD from the main pot with a straight, Five to Nine

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Du lærer den teorien du trenger for å bli god, men teorien gjør deg ikke god, erfaring gjør deg god. Det er bare at det tar så lang tid å finne ut de tinga som står i bøkene på egen hånd, og du blir ikke nødvendigvis god bare av å spille heller :)

 

Spill, les, spill, les, spill, les, repeat. :)

 

Hva slags bok vil du ha? Om du vil ha rendyrka NLHE-turneringsbøker kan jeg anbefale Harrington on Hold'em 1-3...

Lenke til kommentar
Crypto-nettverket har nå forandret reglene for rakeback, og jeg har fått halvert min rakeback fra 30% til 15%.

 

Noen som vet om noen seriøse sider som tilbyr 30% rakeback?

9157698[/snapback]

 

Tja, jeg har 27% på fulltilt, ellers kan du jo prøve en prima-side eller ultimate bet?

Lenke til kommentar
Et kjap spørsmål fra en nybegynner. Må du spille med ekte penger på PokerStars? Når jeg skal spille kommer det bare opp at jeg ikke har ekte penger og derfor ikke kan delta. Eventuellt hvor finner jeg der det ikke spilles om ekte penger?

9159672[/snapback]

Sit & Go -> Play Money.

Lenke til kommentar
Pokerhand.org

 

For å si det sånn, jeg hadde ikke kastet denne for et år siden. Hva ville dere ha gjort?

9164281[/snapback]

 

Det ligger $41 i potten og du må calle 12.. Ja det virker som et valuebet men det er nå gode odds... og han kan (hvis han ikke er den skarpeste i skuffen) ha en femmer for en split, eller f.eks et busted spade draw (ja da ville kanskje mange budt mer for å få deg av, men hvis han har f.eks 76ss og bare vil ha deg av en kicker som ellers ville slått ham, og regner med du caller hvis du har hus, så trenger han jo ikke by mer... Er ikke sikkert han vet hva han holder på med selv en gang ;P Jeg er kanskje litt for glad i å calle men det er nok av folk på 50NL som kan ha fulgt deg et stykke her og nå bare tror de kan ta potten fra deg til at jeg caller for den prisen her.

 

Du må selvfølgelig ta eget image og alt sånt i betraktning da. Om du, som meg, er ganske aggressiv, så får du lettere de synene du fikk tidlig i hånda, og mengden av mulige hender for alt mulig blir større hos motstanderen.

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å lære meg Poker, hva er den enkleste "versjonen" å lære seg?

9089207[/snapback]

Lær deg limit holdem, starter du på no limit holdem vil det ta deg to år før du aner bittelitt om hva spillet går ut på.

9093904[/snapback]

 

 

Æh.... Vil ikke ta den 2 år å lære bittelitt om hva spillet går ut på hvis du begynner med no limit.

 

Jeg begynte med no limit. Etter en måned, så vant jeg mot en som har spilt i en god stun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...