Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spørr du meg var det litt dårlig call men så vet jo jeg ikke hvor mange som var igjenn og hvor mange chips du hadde og han hadde, og heller ikke hvordan han hadde spilt tidligere i matchen. mange faktorer som spiller inn her så

9271077[/snapback]

 

Han spilte sånn at jeg var ganske sikkert på at han ikke hadde A, men en J, men så hadde jeg lav kicker, så det var en vanskelig call. Jeg hadde tapt 2/3 av stackene mine, så hadde ikke vært helt ute :p

 

Det lå ca. 400-500 i potten og han gikk allin med 350 til elns. Så det var en del i potten fra før

 

Jeg vant pokerkveden til slutt

Endret av m4nia
Lenke til kommentar
Tja, hva slår du? AQ eller KJ..

9327046[/snapback]

 

Av alle mulige hender som blir spilt på nivået, synes jeg det er utrolig at han har akkurat den hånden, kunne like godt hatt K9. Vil absolutt påstå at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å kjøre på der. Syns også det at vi sitter i blindsposisjoner gjør det hele spesielt, det var ikke første gang vi kjempet om blindsene.

Lenke til kommentar

Æsj-a-meg! Har nå prøvd meg på Hold 'Em for første gang, og ser ut som jeg har blitt litt hekta!

Klart å tape 600kr iløpet av 3 dager nå!

Går fint en stund, vinner litt men så blir jeg litt rastløs å vil ha 'mer' å setter meg ned ved ett av disse '$2.5/$5 no limit' bordene med håp om å cashe inn på en bra hånd, men så blir jeg lurt trill rundt!

Utrolig hvor mye bedre disse som spiller blir når man satser noen kroner!

Tapte 200kr nå nettopp med 2 par, Ess og 10! Dusten som slo meg hadde såklart tress på 10'ere! Dritt spill.. Har veldig veldig lyst til å sette inn noen kroner til nå å vinne tilbake, men det er vel sånn man bare ender opp med å tape mer!

Lenke til kommentar
Har veldig veldig lyst til å sette inn noen kroner til nå å vinne tilbake, men det er vel sånn man bare ender opp med å tape mer!

"Vinne tilbake"-tanken er det verste du kan ha. Hvis du prøver å se objektivt på det bør det være relativt opplagt at du spiller på et altfor høyt nivå. Nå har sikkert mange lagt merke til at du er nybegynner også, så de sitter bare og venter på å trappe deg. Begynn helt på bunn, og ikke gå opp før du har doblet pengene dine på det nivået. Ha alltid minst x antall big blind totalt i forhold til nivået du spiller på (husker ikke hva som anbefales, men 300-500), og gå aldri inn på et bord med mer enn 1/10 av pengene dine. Dersom du taper så mye at du ikke lenger har minst 300x BB på nivået du spiller på må du gå ned et nivå.

 

Poker er til en stor grad et tolmodighetsspill, både i forhold til å bli god og å vente på de riktige kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...