Gå til innhold

Acer med 2.3Kg, Slot-load, 14.1" m/ATI X700


qwert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balle. Nå tror jeg at jeg kanskje har gått på en smell.

 

Sendte en mail til PSdata og hørte med dem om hvor rask harddisken var. De mente at det var en 5400rpm disk. Fett, tenkte jeg.

Bestilte så maskinen fra Cshop.no og regnet med at det var samme maskin med samme disk, men neida. Den er, ifølge dem, på 4200rpm.

 

Vet ikke helt om jeg gidder å bruke angreretten så hvis noen kunne anbefale en god disk så hadde det vært fint.

 

BTW: Så har jeg nå to stk. 256mb DDR2 SO-DIMM brikker og en 80GB 2.5" disk til salgs hvis noen er interesserte.

Lenke til kommentar

Hei:) denne pc'en ser veldig spennande ut og eg lurer på å gå til innkjøp av den...

 

Men her er nokre ting eg er litt usikker på

- Korleis er batteritid ved Word eller surfing?

- Kor stor skilnad er det på et X700 64 mb kort i forhold til X700 128 mb ved speling?

- Er det noko skilnad på cshop og psdata pc'ane sidan psdata leverer med 5400rpm medan cshop har 4200 rpm blir det sagt, samt at vekta varierer med 0,3 kg om eg ikkje huskar feil... Kva er rett???

Lenke til kommentar

Skal få laget en fullstendig brukererfaring av denne i løpet av helga, men kan svare deg kjapt på dine spørsmål nå :)

1. Satt med pc'n i 3 timer på batteri og da var det forsatt noe strøm igjen...hadde da satt ned alt på minimum, lysstyrke på skjermen osv.

2. Tror det utgjør 500poeng i 3dmark03 - jeg fikk 6000 poeng og det burde være greit har jeg forstått.

3. Vil tro alle er 4200 uansett butikk, pakken er liksom forseglet fra fabrikk.

 

Skal kjøre en del tester osv i morgen, så bare følg med her inne :)

Lenke til kommentar
2. Tror det utgjør 500poeng i 3dmark03 - jeg fikk 6000 poeng og det burde være greit har jeg forstått.

Fikk du 6000 poeng? Jeg fikk bare 5300 poeng, og det med 1024mb ram og 5400rpm disk (selv om det ikke har noe å si). Sliter med å få til bra drivere på skjermkortet.

 

Ellers er jeg fornøyd though.

Lenke til kommentar
Så mye oppstyr for en maskin som veier dobbelt så mye som min venn X1... :tease:

Hehe joda, men husk at maskinen er betydeligere raskere enn X1. Denne maskinen kan man faktisk spille nyere spill på.

 

Grunnen til at denne maskinen er hypet er fordi den er liten og lett (ish), kjapp og relativt billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

ser nå at PSdata har lagt ut en Acer Travelmate 3222 modell. Står ingen info om den, bare pris og de samme generelle specs som 3212. Vet noen om dette er den modellen som det var snakk om i begynnelsen, med slot-load optisk drev osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...