Gå til innhold

Acer med 2.3Kg, Slot-load, 14.1" m/ATI X700


qwert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor finner jeg ikke denne i norske nettbutikker og på Acer Norge sine sider?

Er denne ganske lik Acer TM 3212WXMI?

Lurer på å kjøpe meg en slik...

Hei! Ja, jeg tror de er veldig like. De har akuratt de samme målene og vektene. Jeg sendte en mail til PSdata om diverse specs til tm3212 og fikk svar på følgende:

 

-Skjermen er av den matte type. Ikke glossy, slik som Aspire 5500 har.

-Harddisken spinner på 5200rpm (Bra! Acer har hatt en lei tendens til å bruke alt for treige disker)

-Batteritiden er på 3 timer (En halv time bedre enn ferrari 4005, som var et av mine alternativer).

 

Fikk tilbud fra PSdata på mail som lød på 12080kr. Vet ikke om det er veldig bra eller ikke. Men jeg kommer nok til å oppgradere til 1024mb med ram.

Lenke til kommentar
Ikke dum den, men litt for dyr og dessuten har jeg jo nettopp fått 1557 :)

Hvis du sammenligner prisen med 1557 så er den nok kanskje litt dyr, men husk at 1557 bygger på det gamle brikkesettet til Intel og er dermed litt utdatert. Det blir heller mer riktig å sammenligne maskinen med Tundra 1559. Her er prisforskjellen på bare ca 500kr. 500kr er noe jeg gledelig betaler for en halv kilo mindre vekt, bedre byggekvalitet, 20GB større harddisk og en mer håndterlig størrelse.

 

Jeg håper, og regner med, at battertid og støy er bedre på Acer'en også :)

Lenke til kommentar
Ikke dum den, men litt for dyr og dessuten har jeg jo nettopp fått 1557 :)

Hvis du sammenligner prisen med 1557 så er den nok kanskje litt dyr, men husk at 1557 bygger på det gamle brikkesettet til Intel og er dermed litt utdatert. Det blir heller mer riktig å sammenligne maskinen med Tundra 1559. Her er prisforskjellen på bare ca 500kr. 500kr er noe jeg gledelig betaler for en halv kilo mindre vekt, bedre byggekvalitet, 20GB større harddisk og en mer håndterlig størrelse.

 

Jeg håper, og regner med, at battertid og støy er bedre på Acer'en også :)

Sant så sant :) Gleder meg til å se den i test!

Lenke til kommentar

Fikk den i posten i går. Er veldig fornøyd. Den har bra ytelse (kjører NFSU med beste instillinger flytende), men har kanskje en tendens til å bli litt varm. Den er pen å se på, og virker ganske solid. Kjøpte den på CSHOP.no til 11 528 kr ink. moms. Jeg falt for denne da den hadde grei ytelse, forholdsvis bra skjermkort og var liten og nett. :yes:

Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg, Acer TM 3212WXMI blir min nye venn :) Glede seg masse til å spille med grei grafikk samtidig som maskina er BÆRBAR! Får innkjøpspris av en kompis som selger acer, men vet ikke hva det er enda....noen som vet kanskje?

Endret av anders79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...