Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Problemet med aimed er at den resetter autoshot. Så selv om cast time nå er 3 sec så vil du vel fortsatt tape DPS på å bruke den i PvE.

 

For PvP har jeg ca 0 points i MM så ikke noe aimed shot der :p

Har det morsomt i battlegrounds for tiden som "melee hunter" 24\ 0 \37

 

http://youtube.com/watch?v=6b-Qr3husXQ

 

Min første video så den er ikke allverden. Bare litt frapsing fra 2-3 AB's å en EotS. + en duell.

 

God utfordring og veldig morsomt er det i alle fall.

Nå skal det jo sies at ranged er mer effektivt en melee som hunter (Doh!)

Endret av Winten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje like så greit at du holder deg i melee, så slipper du å plages med å klikke på så mange knapper.

 

Det er kanskje ikke så effektivt, men morsomt er det sikkert. :wee:

 

Njaaeei... Varierer litt hvor effektivt det er egentlig. Rogues er lett å ta. Arms warriors er et mareritt, i alle fall om de har bra gear.

 

Men som sagt, gjør det for moro skyld, ikke for å vinne mest mulig :p

Lenke til kommentar
"Eyes of the Beast" kan jo være morsomt å leke seg med fra tid til annen, men hva er det egentlig ment brukt til? Jeg sliter litt med å finne noen praktisk nytteverdi; situasjoner i spillet hvor det faktisk kan hjelpe meg.

 

For min del bruker jeg stort sett bare Eyes of the Beast til å plassere pet før bossfights, f.eks sette dyret på plattformen hvor vi puller al'ar dersom jeg ikke skal pulle han til tanken osv.

Lenke til kommentar

hei

 

har startet opp med min gamle hunter, lvl 50. har ikke spilt wow på 3-4 månder nå. men trenger hjelp og tips til UI.

den jeg har no er rotete og gammel.

noen som kan anbefale noe? og kanskje som er bra til en hunter??

 

vært flott om du kunne vise med bilde eller hvor jeg kan få tak i, er som sakt litt ute av dette no etter så lang tid vekke :)

Lenke til kommentar
"Eyes of the Beast" kan jo være morsomt å leke seg med fra tid til annen, men hva er det egentlig ment brukt til? Jeg sliter litt med å finne noen praktisk nytteverdi; situasjoner i spillet hvor det faktisk kan hjelpe meg.

 

Om du skal hoppe ned en kant eller lignende i en instance, og du ikke vil at peten skal løpe runden rundt og pulle med seg en liten hær, da bruker du Eyes of the Beast". Løp peten over kanten og trykk på stay :)

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar

HVa søren er "galt" med Huntere? Har en hunter som jeg "trener opp" nå, og som level 25, kun med å ha kjøpt ett sverd fra jeg startet, hadde jeg ingen videre problemer med å ta en level 29 og en level 28 samtidig. For all del, det er gøy. Men føler kanskje det er litt mer enn jeg hadde regnet med.

Lenke til kommentar

Etter at +20 agi på 1hand ble vanlig ser jeg fler og fler huntere droppe sonicspear / legacy

og dualwielde med nevnte enchant.

Er det noen av dere som har noen erfaringer med dette?

Jeg skjønner at melee dps øker bra, men jeg ville tro at ranged dps synker.

 

Hvis jeg skulle testet dette selv, hvilke onehands ville vært å foretrekke?

Jeg har en stellaris liggende i banken, som jeg kanskje kunne brukt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...