Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal warrioren min få 3yd nå? Jadda, blizz kunne ikke gjøre oss litt bedre uten en ny nerf

 

/wrist

eller

/reroll

 

Vent med whininga:P

 

Det fullt mulig at dette bare er en bug eller noe i den dur, har ikke sett noe blue post på det som sagt, bare opplevd det selv på PTR

Lenke til kommentar
Det er snakk om i underkant av én meter, ikke akurat noe å rerolle for.

 

Enig, og det kommer ihverfall ikke til og bli ett problem for warriors.

 

Men dette kan være grunnen til at paladiner og roguer har fått 15% runspeed talents.

 

Det ville også vært rimelig meningsløst og la meleerangen være 0-5 yards, for da vil huntere ha muligheten til og bruke melee attacks og ranged attacks sammtidig noe som kunne ha blitt veldig ubalansert og rett og slett rart.

Endret av Hoon
Lenke til kommentar
Er det noen som har noen god forklaring på HVA loyality faktisk gjør? Det eneste jeg synes å merke (men det kan være innbilning) er at jeg ikke trenger å mate dyret like ofte lenger. Ellers har ikke merket noe som helst forskjell med økt lojalitet.

Hvor ofte du trenger å mate avhenger av hvor mye futt det er i maten du gir, som avhenger av hvilken level peten er på, og hva du gir den. Du kan se hvor hvor mange poeng pr tick maten gir på combat-taben.

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet ut hvor mye happiness pettet mister over en time i forskjellige scenarioer? Om det er i kamp, om det er idle, o.l.?

Jeg er ikke helt sikker men jeg vet at man mister en del når pettet dør, når det tar mye skade og ikke får mat når den er sulten etter kamp. Jeg er ikke sikker hvor mye dem mister men på mitt pet mister den ganske så fort etter en kamp når den er "normal" og ikke "very happy" (vet ikke hva det er kalt :p ) Hvis noen kunne si meg hvor jeg kan se happiness på petet hadde det vært flott :roll:

 

BTW:

Jeg har akkuratt dinga til 40 nå nylig også har jeg oppgradert en del til mail :p

Min Bruker

Ta gjerne en titt og gi tilbake meldinger på andre ting jeg burde bruke i stedet for.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Hunter er så utrolig lett å soloe med at det blir frustrerende å spille de andre klassene. Er på level 47 etter noe over 6 dager /played, og da hadde jeg ikke skjønt hvor utrolig tidseffektiviserende det er å ha en bankchar før den var godt over lvl 30. Før det løp jeg frem og tilbake til auksjonshusene hver gang det ble fullt. Nå spiller jeg stort sett bare de andre charene mine mens de er rested.

Lenke til kommentar
Jeg har akkuratt dinga til 40 nå nylig også har jeg oppgradert en del til mail :p

Min Bruker

Ta gjerne en titt og gi tilbake meldinger på andre ting jeg burde bruke i stedet for.

 

Takk for svar

 

Dragonscale Gauntlets er ganske fine på den levelen. Enchantet med noe agility blir de riktig så fine, og de kan nok holde seg til Outlands. Ellers er det ingen nødvendighet å bruke mail, bare fordi du kan bruke det. Om et leather-item har bedre stats burde du gå for det, med mindre du tar det fra en annen klasse som trenger det. Det er jo pettet som tar skade, er det ikke? :)

Lenke til kommentar

Jeg har stort sett bare blåst i å stresse med å finne utstyr. Det meste går lett ned uansett hvilket utstyr man har, og man levler så fort at nytteverdien i forhold til å bare kjøpe noe billig grønt utstyr på auksjon av og til ikke varer lenge. Har fortsatt noe utstyr som er level 20-et-eller-annet på meg.

Lenke til kommentar
Ta gjerne en titt og gi tilbake meldinger på andre ting jeg burde bruke i stedet for.

 

Takk for svar

 

Du burde skafe deg items "of the monkey" Masse items du kan forbedre.

Spiller ikke så mye rolle om det er mail eller leather, man tar det som har best stats.

Skrev en post for noen sider siden, der kan du lese mere om hva du bør gå for.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry8848934

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...