Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er en del innpå denne siden. :) Men det var ikke tekstet versjon da, kun raw. :p

 

Har lest manga'n, så vet hva som skjer også. :D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Silhouette? noen som vet hvordan subbingkvalititen er på de? Er det vervt å vente 10 timer ekstra på Bleach-society og Dattebayo?

Den suger, ikke last ned. :p De har tatt teksten fra manga'n å sitt inn litt her å der bare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå har jeg trykt F5 i hele natt på bleachportal.net, men den har enda ikke kommet ut med sub. :(

Hehe, har sjekket en del i natt jeg også. :p Men på bleach7.net syns jeg er best. Ikke så mange brukere å sånt der men litt kjappere til å oppdatere.

 

Chapter 198 raw har kommet ut forresten. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Sett dobbelepisoden nå... Den eide :D

Har lastet den ned nå jeg og. Fra Bleach-Society. Den nye introen og endingen var bra syns jeg. :)

 

Det var en kul episode, du får jo se en del tøffe bankai's. Men likte ikke helt den "my soul" scenen som var så tøff i manga'n. (se bilde)

post-274-1128945559_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kommer bleach til å slutte sånn som FMA(full metal alchemist) el fortsette som naruto?

De hinter til det da. Vet ikke hvor langt mangan har kommet men for meg nå ser det ut som det skal slutte. Noen som vet no?

Hehe, den kommer ikke til å slutte nei. Blir bare mer å mer spennende! :green:

Manga'n har kommet til chapter 198 nå og anime episode 53 er fra chapter 143 tror jeg. Kan sjekke når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Ikke spoilers nå da gutter!

 

Jeg har selv sett for meg hva som skjer fremover, etter at rukia eventuelt blir reddet eller sløyet. Jeg tar nok veldig feil men det jeg har tenkt at serien vil fortsette med hadde vært en utrolig artig anime ide det og, kanskje litt for likt Nartuo menmen. Skal ikke si noe i tilfelle jeg har rett og dermed lager en spoiler :O

 

Btw; Bankai'en til ichigo bør faen meg være bra... nå har vi sett to helt utrolig stilige bankaier, så nå må vi ha en som er bedre av han. (1teit en og)

Lenke til kommentar

Ikke spoilers nå da gutter!

 

Jeg har selv sett for meg hva som skjer fremover, etter at rukia eventuelt blir reddet eller sløyet. Jeg tar nok veldig feil men det jeg har tenkt at serien vil fortsette med hadde vært en utrolig artig anime ide det og, kanskje litt for likt Nartuo menmen. Skal ikke si noe i tilfelle jeg har rett og dermed lager en spoiler :O

 

Btw; Bankai'en til ichigo bør faen meg være bra... nå har vi sett to helt utrolig stilige bankaier, så nå må vi ha en som er bedre av han. (1teit en og)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...