Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på det.. Introen som er nå, har ikke noe med hva som kommer til å skje? For der ser vi skikkelig teamwork, og jeg syntes det så så SINNSYKT spennende ut, så jeg har bestandig skippet introen.

Men det kan jo umulig stemme siden at noen har dødd (sier ikke hvem pga Spoiler) som er med i introen.

Men uansett hva som skjer, så håper jeg at det blir mere teamwork fremover..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg lurer på det.. Introen som er nå, har ikke noe med hva som kommer til å skje? For der ser vi skikkelig teamwork, og jeg syntes det så så SINNSYKT spennende ut, så jeg har bestandig skippet introen.

Men det kan jo umulig stemme siden at noen har dødd (sier ikke hvem pga Spoiler) som er med i introen.

Men uansett hva som skjer, så håper jeg at det blir mere teamwork fremover..

Tror ikke noe av det i introen kommer til å skje nei.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var ikke så mye liv her. :dontgetit: Selv har jeg nettopp sett ep. 46, lest manga'n til den episoden og kommet til chapter 160 av manga'n. Det er bare så sinnsykt spennende!! :green:

Lenke til kommentar
Alle mine episoder er på 175MB +-

Under der blir det bare for dårlig kvalitet for min smak :hm:

Alle de jeg har lastet ned er på 40-60 mb! Har ikke sett noen episoder ennå, men skal sjekke kvaliteten nå..

 

Edit: Har lastet ned 11 episoder på 40-60 mb.. Altfor dårlig kvalitet! Steina hvor laster du ned Bleach?

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så nettopp episode 47 og det bygger seg skikkelig bra opp nå :D Antar at de bruker noen episoder før det blir en skikkelig fight, men det kommer!

Det stemmer, om en del episoder så blir det skikkelig tøft! :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...