Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Bleach blir nok en god del episoder lengre ja. Det ser ikke ut som manga'n skal slutte med det første og det er minst 25 episoder dit manga'n er nå.

 

Noen her som leser Bleach manga'en forresten? Sett chapter 195 raw? Det var bare så digg! :green:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg finner ikke episode 50 noen plasser med sub enda :(

Noen som har noen tips?

 

Edit: Jeg fant :)

 

Jeg kunne tenke meg å lage en slik informasjonstråd om nedlastning og handling til Bleach også som jeg gjorde til Naruto, men siden vi allerede har en spoilerfri diskusjon så vil den tråden bli ganske tom.

Kan ikke trådstarter av denne tråden Legge til litt informasjon og linker i første post? Det hadde vært supert! :thumbup:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva syns dere om episode 50 forresten? Likte den ikke jeg.

Væææ! SPOILER!

Jeg som gledet meg så sinnsykt fordi jeg trodde den var spennende :cry:

 

hehe.. vet det ikke var noen spoiler, men det ødela litt likevel :roll:

:!: Sorry da. Var bare min mening. Kan godt hende at du liker den :p

Lenke til kommentar

Hiver meg på; episode 50 var kjedelig ...

 

Hadde forventet mer av episode _50_, og jeg tror vi kunne klart oss fint uten den episoden i det hele tatt, var jo ikke noe relevant historie.

 

De filler episodene virker som om de kutter ned aldersnivået til barnestadiet hver gang; ser ikke sammenheng på stilen mellom episode 49 og 50...

 

Skuffet :hrm:

 

En hollow som begynner sånn som det, blir bare latterlig... Kunne fint klart meg uten...

 

Skal slutte å whine nå :)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, ep 50 var ikke så bra nei. Men i ep 51 så begynner det å bli litt spenning igjen! :green: Episode 52 blir vist på en time tror jeg ifølge dette fra bleachportal.net:

 

"Anyway, the reason for this post is to tell you that next week's episode (Airing October 4th) will be 1 Hour in length. I am unknown to whether this is a Double Episode, or just a really long 52nd Episode. After October 4th, the next week, October 11th, will have no episode signlling the end of the Season."

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det stemer, 11. Oktober bli uten Bleach. Men sesong 2 starter den 18. Oktober. (kilde bleachportal.net):

 

"On October the 18th, Bleach will start again at the "Golden Time" of 7:30-8:00 in Japan. this move to a popular timeslot shows just how popular Bleach has become!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...