Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg holder på med en norsk (ja, norsk!) bleach portal/side som kommer til å ha bl.a torrent nedlastninger.... tror dere dette vil slå an?

5091843[/snapback]

 

For meg så har det ingen appell.. Men det er sikkert noen der ute som syns det er kjempefint.. så om du vil og har tid.. så er det jo bare å sette igang..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg lastet ned ep. 56 fra Lunar i går.

Bleach-Society har enda ikke blitt ferdig :mrgreen:

5106664[/snapback]

 

Lunar var jammen kjapp denne uka ja. :)

 

Hva syns du om ep. 56? Jeg syns den var skikkelig bra, men syns nesten at Soi Fong vs Yoruichi fightin var litt kortere enn i manga'n, så det var litt skuffende. :p Men den er jo ikke helt ferdig enda da.

Lenke til kommentar
hva slags anime er bleach/hva handler det om, gadd ikke lese gjennom alle sidene. heng meg.

5115797[/snapback]

 

3830.jpg

Plot Summary:

Kurosaki Ichigo is not a regular 15 year old, because he has always had the ability to see spirits and ghosts. One day, a female Shinigami (God of Death) named Kuchiki Rukia appears before him, hunting for an evil spirit. But during the confrontation, the Shinigami`s powers are transfered to Ichigo. Thus begins the adventures of Ichigo and Rukia and their mission to herd Hollows (fallen spirits) as well as confronting other spiritual beings.

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...