Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når kommer ep. 54 ut? Must see...

 

:D

5023842[/snapback]

 

Raw, altså uten subtitles bruker å komme ut litt utpå tirsdager. Så noen ganger blir episodene subbet veldig kjappt og da kommer de ut på onsdager tror jeg, men som oftest kommer lunar ut med sin nesten en uke etter raw og bleach-society på torsdag-fredag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Episode 54 var helt utrolig bra! Klarer nesten ikke å vente en uke til neste episode  :wallbash: .

5030091[/snapback]

 

Hvis du ikke klarer å vente har du jo manga'n. ;)

 

Kul episode, mens syns det var så bra i forhold til manga'n i starten. Det var liksom så mye flammer som gjorde det utydelig. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Den kom jammen kjappt ut. :) Har sett DB sin nå.

Lunar er ganske så trege for tiden, de har ikke kommet ut med ep. 54 enda en gang....

 

Men denne episoden var bra, gleder meg til Yoruichi vs. Soi Fong! :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gi opp Lunar. Det lønner seg ikke lenger med alle speedsubberene. De gir ut Suzuka da.. *følgemedpå*

5067446[/snapback]

 

Hehe ja, de har vært alt for trege for tiden. Tror det er fordi de mangler subbere.

Men jeg laster vanligvis den som kommer først, og så laster jeg ned Lunar sin versjon og lagrer den. :)

 

Men det har kommet mange forskjellige speedsubbers nå til Bleach; Soul-Society, Hell Fansubs, Dattebayo og Lunar er vel de aktive nå. Men skal du f.eks brenne deg en DVD så vil jeg anbefale Anime-Keep. De er ikke en speedsubber gruppe, så de har bare kommet til ep. 37, men det er veldig bra kvalitet på engelsken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...