Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må Bleach være sånn inn i helve*** spennende da?!!

Jeg skulle til å legge meg for jeg skal tidlig oppe i morgen, men så satte jeg på ep. 18 først, og nå har jeg nettopp sett 10 episoder!

 

Sinnsykt bra serie.. :cry:

Kjenner meg igjen der, lasta ned så langt serien hadde kommet på en gang. Eg måtte se alt før eg kunne ta en pause. Poff der var en dag borte :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg føler likson at jeg ligger litt etter her. :blush: Jeg har enda ikke fått lastet ned episode 41. Og nå som jeg har begynt å laste ned episode 41, så vil jeg at det skulle vert gjort i går. :)

Hehe, neida. Du ligger ikke etter. Den versjonen jeg har lastet ned av ep. 42 er så dårlig at det ikke verdt det egentlig. Vent heller til torsdag eller noe sånt til Lunar kommer med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ep. 42 var ikke så verst nei, det som irriterte meg med den var at den slutten før vi fikk vite mer om treningen til Ichigo. Gleder meg til neste ep., da blir det kanskje Ishida mot Kurotshuchi, kaptein av 12th division.

 

 

aero^^: Serien er ikke spesielt bra før episode 16 eller noe sånt, det med de hollowene er ganske dårlig egentlig.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...