Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berserker er tank, Bruiser er DPS.

9655608[/snapback]

 

Takker for svar.

 

Hvor bra DPS er en brusier i forhold til Necro eller assasin?

9660289[/snapback]

 

Har ikke sjangs mot hverken assassin eller necro.

Den beste DPS klassen er vel Assassin, brigand/swashbuckler å regne som. Kommer ann på hvor god du er til hva... Necro har god AOE DPS og DPS over time... Men nå varer de lengste kampene i spillet kun 10minutter så du får velge... DPS er veldig gear avhengig, spesielt gear fra Avatar's som har mye å si.

Lenke til kommentar

Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt.

 

Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt.

 

Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin.

9661492[/snapback]

Ranger er veldig god på DPS, men både Assassin og Ranger er mer eller mindre avhengig av en god gruppe for å virkelig gjøre skade. En bruiser kan nok mange være enklere å spille solo, fordi den ikke er avhengig av avstand, stealth eller flank på noen måte. Dette er mine erfaringer og jeg spiller alle tre klassene. Assassin og bruiser er lvl 34, og ranger 62.

Akkurat nå er bruiser den klassen jeg trives best med rett og slett for det er en enklere klasse å spille. I mine øyne. I tillegg så har bruiser et par bevegelser i kamp som ser kule ut.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt.

 

Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin.

9661492[/snapback]

Ranger er veldig god på DPS, men både Assassin og Ranger er mer eller mindre avhengig av en god gruppe for å virkelig gjøre skade. En bruiser kan nok mange være enklere å spille solo, fordi den ikke er avhengig av avstand, stealth eller flank på noen måte. Dette er mine erfaringer og jeg spiller alle tre klassene. Assassin og bruiser er lvl 34, og ranger 62.

Akkurat nå er bruiser den klassen jeg trives best med rett og slett for det er en enklere klasse å spille. I mine øyne. I tillegg så har bruiser en bevegelser som er kule ut.

9662029[/snapback]

 

ja, det var det jeg også likte.. men no som jeg har både necro og bruiser på lvl 10 må jeg si at jeg likte mye bedre necro. føler at jeg har det mye enklere i pve med den. Men må si at jeg liker "high numbers" av og til også, og føler at det kan jeg ikke få med en necro.

 

Edit: når får necro pet nr 2?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

dæven det skal være vanskelig å få support da..

 

Jeg husker ikke hvilken username jeg brukte til EQ2 (siden jeg har en til swg og en til eq2)..

 

jeg har bedt om å få sendt password tilsendt, jeg har username, mail adresse og svaret til det hemmelige spørsmålet.

 

Får mld om at mail med passord er sendt, men den/de mailen(e) får jeg ALDRI! :(

 

prøver meg på chatt support, men det er stengt selv om at det står at det er åpent!

 

• Chat support is available:

Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PDT

Saturday - Sunday: Closed

 

• It is currently Monday, Oct. 08, 2007 09:20 AM PDT

 

etter jeg prøvde meg på chat support fikk jeg denne beskjeden:

 

Visit us during our normal hours of 10:00 am to 7:00pm PST!

Lenke til kommentar
PST - Pacific Standard Time. De ligger vel rundt 10 timer bak oss.

9664087[/snapback]

 

ja men..

 

• Chat support is available:

Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PDT

Saturday - Sunday: Closed

 

• It is currently Monday, Oct. 08, 2007 09:20 AM PDT

 

her står det no at det skal være åpent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...