Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg spillet, og sitter å holder på med å lage meg en character og velge hvilken server jeg skal spille(har ikke peiling på hvor jeg vil spille).

 

Så tenkte jeg kunne spørre her på forumet å se hvem som spiller eq2 her?

og deretter kunne dere kansje hjulpet meg med å velge en server?

 

 

Edit: litt OT, er det noe vits å kjøpe de 2 adventure pakkene?

 

Edit2: begynte på splitpaw servern, er en lvl 8 high elf mage så langt, men vurdere å bytte til en melee character...

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller EQ2. Spiller mest på splitpaw serveren. Har et lvl 12 guild (ikke noe svære saker) du kan joine hvis du skulle ha lyst til det. Splitpaw er en euroserver, med vedlikehold 8 om morgenen (norsk tid) hvis jeg ikke tar feil. Den er forholdsvis godt befolket og stort sett hyggelige folk. Mange store guild med mange seriøse spillere er det også der.

Er ingen vits å kjøpe adventurepakkene egentlig. Du har mer enn nok områder å velge i fra før. Men på den annen side er de begge veldig bra, og du må vel ut med en hundrings for begge ca så du blir ikke ruinert om du kjøper de. Kjekke å ha uansett.

Lenke til kommentar

Har bytta til ny character, er fortsatt en High Elf.

Mitt navn ingame nå er Silioz en High Elf Sorcerer, er lvl 13(snart 14), på serveren Splitpaw, jeg har også joinet en guild ved navnet The Dark Vengeance.

 

Digger spillet så langt, og jeg har hatt det mye gøyere med dette spillet til nå enn hva jeg hadde med WoW når jeg spilte det, sier ikke at WoW er dårlig med at jeg finner eq2 mye artigere å spille.

 

Men har møtt på lite med skandinaviske folk, og ingen nordmenn så langt, noe som er litt synd, de fleste spiller WoW, og det gjør at de går glipp av et kjempe bra spill etter min mening, everquest 2 er helt klart et spill som burde testes ut.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Everquest 2 på Splitpaw serveren, har en Level 50 Dark Elf Assassin, spiller for tiden i raid guildet Serenity (www.eq2.se).

 

Lykke til med EQ2, du kommer til å like det, særlig på høyere level vil jeg tro :)

 

Vil også anbefalle at du kjøper Splitpaw expansion når du er level 20-25 , meget god expansion som du kommer til å ha mye morro med :)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Jeg spiller Everquest 2 på Splitpaw serveren, har en Level 50 Dark Elf Assassin, spiller for tiden i raid guildet Serenity (www.eq2.se).

 

Lykke til med EQ2, du kommer til å like det, særlig på høyere level vil jeg tro :)

 

Vil også anbefalle at du kjøper Splitpaw expansion når du er level 20-25 , meget god expansion som du kommer til å ha mye morro med :)

Jupp tenkte på det :)

 

Er foresten blitt lvl 18 med min high elf sorcerer nå, og gleder meg vilt til lvl 20, skal bli digg å bli wizard :D

 

Og så langt har spillet bare vært kos, et sikkelig kvalitets spill dette her som jeg nesten overså pågrunn av tiden jeg brukte på WoW.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er LVL 14 brawler og lvl 11 crafter. jeg har planer om og bli carpenter.

Jeg spiller på Antonia bayle(RP) som da er den mest befolkede serveren på EQ2. hadde en lvl 27 necro på Everfrost, Sletta den pga for lite folk på Everfrost så fikk aldri gjort noe raid eller tatt noen heroic groups.

 

Jeg vil anbefale dere alle til og prøve tradeskills. Det er latterlig morro:D

 

GoUrmet

Lenke til kommentar

jeg har nettopp funnet ut at jeg ikke kan bruke visa electron kort til å spille EQ2, så jeg får ikke spillt det uansett hvor mye jeg har lyst, så prøver å finne venner som ikke spiller så veldig mye, slik at jeg kan "låne" kontoen dems imens, mot at jeg betaler deler av avgiften da.

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Hvordan kan du ha spilt i 5 måneder og bare være lvl 14?!

Jeg synes du burde prøve å komme litt lenger med en char istedenfor å lage ny hver dag.

Nitrius kom i lvl 18 med sin første char på under ei uke...

hehe, det er sykt ja:P

 

Men hadde en lvl 32 necro. ble kjedelig. så bestemte jeg meg for og starte en ny.

Og i det tilfelle hadde jeg absolutt bestemt meg for aldri og spille necro'n så slettet den. ble lvl 14 på 1 dag:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nå installert Trial of The Isle for annen gang og har bestemt meg for å gjøre et seriøst forsøk på å like spillet. Har kommet frem til at jeg skal kjøpe spillet så fort jeg får lønn, og har da noen spørsmål.

 

For det første har jeg valgt Shadowhaven, en amerikansk "Station Exchange" server. Har dette noe å si i praksis i forhold til vanlige servere? Og er denne serveren godt befolket? Kjedelig å gå rundt alene i spillet :p

 

Jeg valgte å starte med en Warrior, da dette er det som passer meg best. Vil det være vanskelig å finne seg grupper senere i spillet som i Guild Wars når man er Warrior? Og er de brukbare hvis man vil gå solo?

Lenke til kommentar

Spilte EQ2 før, etter at jeg prøvde SWG. Men det var liksom noe som manglet, så jeg sluttet igjen. Nå prøver jeg å finne et MMORPG jeg kan spille som jeg ikke blir lei av. :(

 

Kom meg opp til lvl 19, og jeg liker vanligvis og gå alene, og det ble litt for vanskelig etterhvert. Pluss at EQ2 ikke var et spill som fikk meg avhengig, slik som SWG gjorde. (Før CU)

Lenke til kommentar

hmm ok, liker å gå alene jeg og, men det avhenger jo av klassen din og da. Jeg vil tro at en paladin skulle kunne soloe det meste av vanlige quests. Hvis ikke har jeg blitt kjent med masse snille amerikanere så det går vel bra :)

 

Får tak i spillet i morgen!! Fy som jeg gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...