Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan snakke det du vil, men snakker du norsk, så skjønner dei deg like godt.

Kan man spille som menter? Sidekick liksom? Hvordan funker det isåfall?Hvilken server er companions på ? :) driver å laster ned nåEvnt ingame nicket ditt
Mentor ja, da er man læremester. den som er mentor blir samme lvl som den som blir mentoret.(dog betraktlig sterkere), og begge får bonus xp. 5% er det vel. eg hjelpte en kompis fra 12 til 17-18 på nokre timer. eg ploga han gjennom alle Q's i the caves, så for vi til Ant, og i blackburrow, og der dinga han fort oppover =)Companions er på Runneye ;) eg heiter Quelthalas, Elfdude eller Alde. har 3 chars. Elfdude er Ranger som eg skal spille opp med kompisen min, Alde er conjurer. så når han er online skal han ta mentoring på meg, så kjem lvls kjapt =)
Lenke til kommentar

Solefald, du blir ikke sterkere. Du har samme stats som en på level 17, når du mentorer til level 17. Det som gjør deg sterkere er items. Men har du f.eks dårlig gear på level 50, enn level 20 fyren du mentorer ned til.

 

Fordelen du da har er jo at du har flere skills. Å alle skills vil oppføre seg som master skills, omtrent.

Lenke til kommentar

Da lager jeg en Char straks.. Kommer tilbake med navn :) Håper noen er med å spille!

Edit: Har et problem, jeg kan ikke se characteren min, verken i character creation eller inni spillet.. Heller ikke det visuelle når jeg kaster en spell vises..

 

Noen som har vært borti problemet?

Har XP og xt1950.

 

Har oppdatert driverene..

Endret av betebete
Lenke til kommentar
Solefald, du blir ikke sterkere. Du har samme stats som en på level 17, når du mentorer til level 17. Det som gjør deg sterkere er items. Men har du f.eks dårlig gear på level 50, enn level 20 fyren du mentorer ned til.

 

Fordelen du da har er jo at du har flere skills. Å alle skills vil oppføre seg som master skills, omtrent.

 

 

ja, med andre ord så blir en sterkere i den forstand at gearet gjer en bedre, når en er lvl 50 feks. så har jo en ikkje lvl 17 gear. så det speler alltid med, og skillsa gjer stor skade.

Lenke til kommentar

Etter at SoE gjorde så at de spellsa du har på det lvl du er, blir justert ned når du mentorer istede for at du må bruke de spellsa du hadde på den lvl du mentorer ned til, som det var tidligere, men den justeringen som Spillet gjør er ikke så mye. dette gjør at du er veldig mye kraftigere. uansett om du springer naken rundt å mentorer så er du en farlig naken jævel.

Endret av Otern
Lenke til kommentar
Som jeg skriver, vil de oppføre seg som master spells om du er veldig mye høyere.

er ikke rett det heller. de vil oppføre seg som de spellsa de er. bare litt ned justert. du finner ikke en spell som lvl 10 kan gjøre 300dmg ikke som master engang.

 

eks, du er en 70wizard å du hjelper en lvl15wizard litt. du kan da som lvl70 wizard mentore han og gå rundt å One shot de fleste mobs, du bruker kansje 2 spells på en heroic

Endret av Otern
Lenke til kommentar

ok:) ska lage ett.

 

edit. De har tydligvis endret det litt :blush: virker som om spellsn oppførerseg som den oppgraderingen til den som du egentlig skal ha på den lvln du mentorer til. litt vansklig og forklare. ca 30-40% kraftigere en den skal være. + vist det er noen spells du egentlig ikke skal ha på den lvl så får du den første som er tilgjengelig, dermed kan du feks gjøre 300dmg med en guardian som lvl 10. (slam spellen får du på lvl 22 og den kan gjøre 322dmg)

Endret av Otern
Lenke til kommentar
ok:) ska lage ett.

 

edit. De har tydligvis endret det litt :blush: virker som om spellsn oppførerseg som den oppgraderingen til den som du egentlig skal ha på den lvln du mentorer til. litt vansklig og forklare. ca 30-40% kraftigere en den skal være. + vist det er noen spells du egentlig ikke skal ha på den lvl så får du den første som er tilgjengelig, dermed kan du feks gjøre 300dmg med en guardian som lvl 10. (slam spellen får du på lvl 22 og den kan gjøre 322dmg)

Ja, du kan vel det. Men tror ikke du klarer det med de skills/spellsa som du har på level 10 :)

Lenke til kommentar
Solefald, du blir ikke sterkere. Du har samme stats som en på level 17, når du mentorer til level 17. Det som gjør deg sterkere er items. Men har du f.eks dårlig gear på level 50, enn level 20 fyren du mentorer ned til.

 

Fordelen du da har er jo at du har flere skills. Å alle skills vil oppføre seg som master skills, omtrent.

 

du snakker no litt mot deg selv her da.

Lenke til kommentar

gidder ikke forklare mere nå. Men du får bruke alle spellsa du har som lvl70.... ergo en lvl10 eller 1 for den saks skyld har ikke alle de high dmg spells som en lvl 70 eller 30 for densaks skyld. Eks du har en lvl 10 warlock, så mentorer du denne med en lvl70 warlock som har alle spellsa. da kan du bruke ALLE spellsa til den som er lvl70 uansett om du egentlig ikke skal kunne ha de som lvl10. Any way Back on topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...