Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

For å oppklare hele Mentoring saken:

 

Mentoring er ubalansert og en genial måte å powerlevele folk på av følgene grunner:

-Gear blir redusert, men ikke "nok", så du sitter med gear som er bedre enn mange levels høyere enn den du mentorer som regel.

- Spells, du har flere, og de gjør mye mer skade enn det de skal , selv på mastergrad for den levelen du mentorer ned til.

- Du beholder antal AA points... Hvor mange level 20 har 100AAs..

- Du beholder racial traits etc

 

- - -

 

Så var det ikke mer krangling om det.

Og man kan treffe for mye mer enn 300 på level 10 med en mentored character.

 

- - -

 

Den ultimate XPen får du uansett fra level 57 til 70, da kan du spille i KOS/EOF instances med level 70 karakterer som har full DPS uten at de trenger å mentore, xp'en flyr vegg-i-mellom :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å oppklare hele Mentoring saken:

 

Mentoring er ubalansert og en genial måte å powerlevele folk på av følgene grunner:

-Gear blir redusert, men ikke "nok", så du sitter med gear som er bedre enn mange levels høyere enn den du mentorer som regel.

- Spells, du har flere, og de gjør mye mer skade enn det de skal , selv på mastergrad for den levelen du mentorer ned til.

- Du beholder antal AA points... Hvor mange level 20 har 100AAs..

- Du beholder racial traits etc

 

- - -

 

Så var det ikke mer krangling om det.

Og man kan treffe for mye mer enn 300 på level 10 med en mentored character.

 

- - -

 

Den ultimate XPen får du uansett fra level 57 til 70, da kan du spille i KOS/EOF instances med level 70 karakterer som har full DPS uten at de trenger å mentore, xp'en flyr vegg-i-mellom :)

Takker Snabben du er litt bedre og forklare en meg. og det du sier er helt korekt

Lenke til kommentar

Jeg spiller Everquest2 og har gjort det siden Launch. Jeg har spilt mange klasser men har funnet ut at Conjuror er det jeg liker best. Jeg har vært Guild leader for ett raiding guild en god stund, men har trappet ned til officer og raid leader nå. Jeg holder til på Splitpaw og har vært der siden første dagen den kom opp (flyttet fra Amerikansk server). Splitpaw er godt befolket og det finnes raiding guilds som er alt fra veldig hard core til bare ett par kvelder i uka, det finne roleplaying guilds ect...

Lenke til kommentar
Solefald, Tabu her :).. Vi har jo allerede en date!

Stresser med å patche klienten på en ny PC, så det blir ikke så spesielt høyt lvl på meg.. men du kan jo mentore meg ;)

 

da har jeg blitt hekta igjen.. spiller på en amrikansk rp server, og stor trivest der. det jeg savner mist fra wow er folka (utenom guild da). i eq2 går faktisk ann om å spørre en ukjent person om hjelp. vil du ha noe laget så er det bare å komme med en rare og så lager de det til deg uten noen fee, de tar heller ikke betalt for fuel eller andre matrialene.

 

Helt fantastisk..

 

Main jeg hadde før: Ranger lvl 47 og necro lvl 33.

 

starta en monk no, og koser meg med den.

Lenke til kommentar

vart litt skuffa over craftingen i eq2. før kunne jeg faktisk tjene penger på det. på lvl 44 kan jeg kjøpe alt av matriale jeg trenger får å lage tinger for 1c. og tiunger jeg lager selger jeg for 30-40s..

 

trenger heller ikke tinger fra andre crafting profession til å lage stuff..

 

men men, skal prøve kokk no (husker ikke hva det heter) er det mulig å tjene en slant til livets opphold med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...