Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe. hadde vert interresant å sett vertfall ;)

 

 

jepp, no som monken min har fått smaken på å bruke 2h staff, men vet ikke om det er en 2h vei å gå på AA points, er redd for at vist jeg går for 2h når jeg har nokk points til å fylle str treet at jeg vil nerfe meg så mye at jeg ikke klarer å nyte det.

 

 

leifs.. trøtt som få.

Lenke til kommentar

Har hatt et halvt års pause fra EQ2. Har en lvl 70 illusionist og 65 Guardian.

 

Noe nytt som har skjedd i EQ2?

 

Spillt WoW og makset en warlock der, så nå (som alltid når jeg har nådd max) så blir jeg lei spillet. Gidd liksom ikke levle opp nok en char.

 

Nå har jeg også fått oppgradert hardware siden sist, så kanskje EQ2 blir mer kos å spille nå.

Lenke til kommentar

Skjermkortet mitt har tatt kveld. Så jeg sitter med ett X300SE kort fra Powercolor. Det sparker ikke fra seg for å si det sånn. Kan vel trygt si at skjermkortet er en liten flaskehals i forhold til resten. Ødelegger spill opplevelsen når det er konstant delay på å snurre rundt. Det er ikke mye, men nok til at det gjør meg forbanna. Så må jeg kjøre på Low Quality.

 

Savner å kjøre alt på full pupp :(

Lenke til kommentar
Savner å kjøre alt på full pupp :(

 

Haha.. godt sakt!

 

På søndag spilte jeg litt på alten min. siden jeg hadde 100% rested xp, 50% bonus xp og 2 xp pots dinga jeg lvl 20 på et par timer (hadde en lvl 70 guild mate som hjalp meg). morro med aoe grinding på en slik dag. dinga 1 lvl på hver pull:D

 

Det er no en lvl 20 dirge med nokk collection quests til å dinge lvl 20 lvls til. vist jeg bestemmer meg får å bruke de på denne alten. men hvordan er Dirge dps? vet at Dirge er for det meste en buffer class. men siden det er en scout class er det litt futt i de når det kommer til dps?

 

Hvordan er de i forhold til en bruiser? kan se for meg at jeg blir litt skuffa vist bruiseren min gjør mer skade:/

Lenke til kommentar

Jeg syns at en bruiser er enklere å spille solo enn dirge. Med en bruiser slipper du å tenke på flank/stealth som scout klassene har en del av. Bruiser derimot er mer "up front and personal". Med tanke på DPS tror jeg nok at bruiseren er bedre. Går du derimot for en brigand eller swash så er de bedre. Jeg spiller med to kontoer og bruker da en warden/brigand kombo. Funker veldig bra. group stealth gjør det lett.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

heisann, bringer tråden opp igjen for et par spørsmål:

 

har bestillt meg EQ2 igjen, på tide med WoW stopp, men har noen spørsmål.

 

hvilken server i europa er mest aktiv og har et modent community?

 

er Monk en morsom klasse å spille som? hva er dens rolle i grupper, samt hva er dens styrke og svakhet?

 

vet jeg kan lese manualen, men vil gjerne ha noen tips i fra folk som har spillt klassen en stund :-)

 

og til sist, noen som har bilder av en relativt høy level monk? trenger ikke være maks level med det sjeldneste gearet i spillet, men gjerne noe i fra level 30 og opp over.

 

ah en ting til, noen rase som er mer egnet for Monk en andre? litt lyst til å spille Fae eller Wood Elf.

 

takker for svar!

Endret av arlion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...