Gå til innhold

Fole flott tastatur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vore utulig praktisk å ha i enkelte samanhengar vertfall.

Som videoregidering. Så sleppe du alle dissa klistermerkene. :)

Skrevet (endret)

Genialt! Et sånt tastatur kunne jeg vært villig til å betale en god del ekstra kronasjer for! :thumbup:

Edit: ...og det blir jeg nok nødt til også dersom jeg skal ha et, basert på det som står på nettsidene til produsenten:

We hope it will be released in 2006

It will cost less than a good mobile phone

En bra mobiltelefon koster vel noe sånt som 3000 - 3500? Hvis dette tastaturet koster 3000,- begynner prisen å bli litt stiv. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kommer til å kjøpe et! :p

Nettsidene til produsenten finner dere her:

http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/

Endret av Juke
Skrevet
Det er allerede i produksjon...
Hvor har du det fra?
It's in initial stage of production
Det kan bety alt fra at de har snakket om det i kaffepausen til at CAD tegningene er klare.

Og om du ser litt nærmere så ser du at firmaet ikke er fra Polen, men fra Russland...
De har kontorer bl.a. i Ukraina og Russland, det betyr jo at det er helt usansynlig at det er samme firma som ikke har så bra rykte i Polen...
Skrevet (endret)
Det er allerede i produksjon...
Hvor har du det fra?
It's in initial stage of production
Det kan bety alt fra at de har snakket om det i kaffepausen til at CAD tegningene er klare.

Og om du ser litt nærmere så ser du at firmaet ikke er fra Polen, men fra Russland...
De har kontorer bl.a. i Ukraina og Russland, det betyr jo at det er helt usansynlig at det er samme firma som ikke har så bra rykte i Polen...

Produksjon er Produksjon uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

Og om du leser hva han sier i tråden på 2cpu, så sier han at selskapet ER fra Polen, noe dette selskapet IKKE er. Vidre sier han at selskapet har solgt PCer i 15år, det skal godt gjøres for et selskap som er 10år gammelt ;)

Endret av Snabben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...