Gå til innhold

Fole flott tastatur!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt! Et sånt tastatur kunne jeg vært villig til å betale en god del ekstra kronasjer for! :thumbup:

 

Edit: ...og det blir jeg nok nødt til også dersom jeg skal ha et, basert på det som står på nettsidene til produsenten:

We hope it will be released in 2006

It will cost less than a good mobile phone

En bra mobiltelefon koster vel noe sånt som 3000 - 3500? Hvis dette tastaturet koster 3000,- begynner prisen å bli litt stiv. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kommer til å kjøpe et! :p

 

Nettsidene til produsenten finner dere her:

http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Det er allerede i produksjon...
Hvor har du det fra?
It's in initial stage of production
Det kan bety alt fra at de har snakket om det i kaffepausen til at CAD tegningene er klare.

 

Og om du ser litt nærmere så ser du at firmaet ikke er fra Polen, men fra Russland...
De har kontorer bl.a. i Ukraina og Russland, det betyr jo at det er helt usansynlig at det er samme firma som ikke har så bra rykte i Polen...
Lenke til kommentar
Det er allerede i produksjon...
Hvor har du det fra?
It's in initial stage of production
Det kan bety alt fra at de har snakket om det i kaffepausen til at CAD tegningene er klare.

 

Og om du ser litt nærmere så ser du at firmaet ikke er fra Polen, men fra Russland...
De har kontorer bl.a. i Ukraina og Russland, det betyr jo at det er helt usansynlig at det er samme firma som ikke har så bra rykte i Polen...

Produksjon er Produksjon uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

 

Og om du leser hva han sier i tråden på 2cpu, så sier han at selskapet ER fra Polen, noe dette selskapet IKKE er. Vidre sier han at selskapet har solgt PCer i 15år, det skal godt gjøres for et selskap som er 10år gammelt ;)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Dette tastaturet ser helt utrolig ut, men et innkjøp kommer til å grave dypt i lommeboken. ;)

 

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306633

Er vel omtrent samme pris som logitech dinovo 2.0

Etter at jeg har lest om dette tastaturet med OLED skjerm i hver tast så ville jeg vel heller punga ut for det enn et dinovo selvom det blir kun tastaturet uten mus osv. Så jo sinnsykt kult ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...