Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

hvordan beholde venteplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

edit: begynner på nytt. vist jeg godtar 2'e valget mitt.. mister jeg venteplassen på 1'e valget?.. må jeg velge å beholde venteplassen?

legger ved ett bilde om svaringskjemaet mitt. står ikke noe om å beholde venteplassen.

Endret av complexity
Videoannonse
Annonse
Skrevet

brah.. nå ble jeg veldig letta :D skal fikse det i morgen.

ligger på 3'e plass.. folk sier jeg har stor sjanse for å komme inn da.. men hva må til for at jeg skal komme frem\få plass?.. at folk ombestemmer seg eller?

Skrevet
brah.. nå ble jeg veldig letta :D skal fikse det i morgen.

ligger på 3'e plass.. folk sier jeg har stor sjanse for å komme inn da.. men hva må til for at jeg skal komme frem\få plass?.. at folk ombestemmer seg eller?

At folk sier nei til plassen.

Skrevet (endret)

Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke.

Endret av <ingve>
Skrevet
Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke.

når og hvordan fikk du det tilbudet?

Skrevet

Når du trykker på "lagre svar"

Skrevet

Når du trykker på "lagre svar"

ok.. takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...