Gå til innhold

den beste pc spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(pirking)

Heter "det beste PC spillet" ikke "den beste PC spillet"

(/pirking)

I mine øyner er det beste FPS spillet i det året Half-Life 2

Av MMORPG spill vil jeg si Guildwars

Skrevet (endret)

Diablo II: Lord of Destruction

Edit: Emntittelen ble endret etter at jeg skrev dette. Det var ikke snakk om noen årstall før endringen. Jeg nevner heller ingen titler fra '04-'05 fordi jeg ikke synes det kom noen gode spill i den perioden.

Endret av Skurupu
Skrevet

Dette ser ut til å bli nok en telletråd, om det blir noe av den. Prøv å begrunne koffor dere syns akkurat det spillet er det beste :yes:

Skrevet

Min stemme går til HalfLife2. Spillte først en 45 minutters tid, men syntes det var kjedelig, så jeg la det fra meg. 2-3 måneder senere tok jeg det frem igjen, spillte en liten stund, og ble fullstendig hekta. Elsker FPS-spill, og HL2 er et spill fullpakket med action fra start til slutt. Også digger jeg gravity gun'en. Er ingenting som å plukke opp et sagblad og slenge det mot 3 zombier som kommer snublende mot deg på rekke og rad ;)

Skrevet (endret)

GTA VC og SA. Grunn : Uendelig stort og sykt masse og gjøre. Om du har komt gjennom spillene er det fortsatt mye å gjøre, cruise rundt på motorsykkel, gjøre små oppdrag. GTA forever.

Endret av zuco~
Skrevet
Far Cry, hvis det kom ut i 04?

:omg: ....hvordan...er det mulig å like et slikt spill...

Mulig? Det er umulig å IKKE like det! Farcry har best grafikk av alle spill hittil! (Med unntak av shaderen i folkene :p). Gameplaymessig er det fantastisk gøy også! Prøv å finn noe bedre, du!

Skrevet
Far Cry, hvis det kom ut i 04?

:omg: ....hvordan...er det mulig å like et slikt spill...

Mulig? Det er umulig å IKKE like det! Farcry har best grafikk av alle spill hittil! (Med unntak av shaderen i folkene :p). Gameplaymessig er det fantastisk gøy også! Prøv å finn noe bedre, du!

ååå, den listen er lang, men skal ikke spamme tråden med en diskusjon/krangel :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...