Gå til innhold

Hvem her er speidere?


Håvard

Har du vært, eller er du speider?  

356 stemmer

  1. 1. Har du vært, eller er du speider?

    • Ja
      110
    • Nei
      246


Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv ex - speider som bare deltar som den generaliserte pedofile lederen på leirer. Er bare 17 år, men har kommet meg godt opp i systemet :p:D

 

BTW, det har jo akkuratt vært landsleir nå, FRI05. Jeg fikk desverre ikke vært med på den. Noen andre som har vært det?

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spedeirn FTW!

 

Er aktiv speider etter kanskje 8 år i speidern, synest det er svindigg, men kan være noe med folka jeg er si speidern med da. "en gang speider, alltid pyroman" er vel mottoet vårt :yes: .

 

 

Var forresten med på FRI:05 i år, var helt greit. Gjorde ikke en dritt hele leiren, bygde meg et tårn og solte meg dagen lang :D

Lenke til kommentar

Næ. Aldri interessert meg å være med i noe slik. Alltid vært naturvandt og overlevelsesdyktig, så jeg ser ikke hvorfor jeg skulle risikere livet mitt med noen inkompetente unger :p Eller er kanskje ikke så krevende folk gjør i speiden da :p

 

jaja, jeg hadde det fint nok når vi kasta rifla på skulderen og gikk ut på litt jakt i 8-årsalderen ;) (for de som lurer; nei jeg gikk ikke på jakt med luftgevær som flere idioter gjør - skulle vært fengselsstraff for det)

Lenke til kommentar
Var forresten med på FRI:05 i år, var helt greit. Gjorde ikke en dritt hele leiren, bygde meg et tårn og solte meg dagen lang :D

Og fra hvilken tropp i Bergen er dette vesenet fra da?

Ulriken! værste daffegruppen i bergen :D neida, så ille er vi vel ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...