Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Hehe :p

:!:

Mitt første:

Hallo!

Jeg er på utkikk etter et nytt cpu til min datamaskin.

 

Dataen min er litt gammel, så den går ganske så tregt.

CPU'en jeg har nå heter: Intel Celeron II, 850 MHz (8.5 x 100)

 

og hovedkortet mitt er: Compaq Presario 5110EA 470019-220

Ikke så bra

 

Jeg har tenkt meg og kjøpe denne.

Hva syns dere??

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe  :!:

 

Nå var inlegg nummer 2 av mye høyere kvalitet:

 

Eg kjører selv Xp og det er et greit og funksjonelt operativ system.

Med de rette driverne så er faktisk xp ganske stabilt.

Men det mest stabile system microsoft noen gang har laget må være Windows 2000. Der ER stabilt! Det eneste som etter min mening trekker ned på Win2k er mangel av themes eller "teletubbie land" og Firewall og andre funksjoner.

 

Til Hjemmebruk så anbefaler eg XP.

Til arbeid så anbefaler eg Windows 2000.

Lenke til kommentar
Skrevet: 08/06/2004 : 19:56

 

Svar: 16

Visninger: 362  Virke drug dan. sikkert rask og.

som sakt håpe eg at dan ikkje e av noko drit men av karbon selfølgeli

 

haha, jeg hadde en del idiotiske poster: sjekk nr 4 :p

 

steffen og like far cry og vietnam men da drite dekoi då
Lenke til kommentar

Oiiii...GF2 MX400 :ermm:

 

Sliter veldig med å få mitt Geforce2 MX400 til å fungere i XP Home Edition. Maskina henger når jeg starter feks Flashpoint og dxdiag. Får også ofte div bluescreen varianter. Har nå prøvd Microsoft driveren som følger med XP samt Detonator 21.81 og 21.83.

 

Finnes det en løsning på dette? (uten å fjerne xp!)

 

spek:

MSI K7T-PRO2A Hovedkort

AMD tbird 1200

Gainward Geforce2 MX400 64MB

512MB RAM (Winbond cs2)

Lenke til kommentar
Jeg jukser, men jeg vet jo ikke hvordan man gjør det når man ikke spiller mot boter, altså hvordan man gjør det når man spillermot folk som broren min. Men det er jo liker bra, for hadde jeg visst hvordan hadde jeg vel gjort det! :blush:

Gjør ikke det nå lengre, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Lastet ned de nye XP driverne til dette tv-kortet.

Første gangen jeg startet programmet virket det fint.

MEN, etter dette henger maskinen helt.

null respons. alt henger.

 

Når jeg tar ut tv-kortet virker alt som det skal igjen. hva kan være galt? hvordan løser jeg det?

 

 

P3 800mhz

512mb Ram

Aopen ax-3s hovedkort (???)

GeForce 2 mx

 

 

Ja, det er lenge siden... *peke og le av specs*

Lenke til kommentar
jeg har nettopp fått meg ny pc og ganske heftig skjermkort: Connect3d VGA-Card Radeon X800 Pro 256MB AGP DVI TV-Out Retail, men jeg er ikke stinn av gryn så jeg måtte nøye meg med en Hyundai Monitor 17" TCO95 DynaFlat-X 1280x1024 @ 70KHz 0.25DP Silver / Black skjerm, med skjermoppløsnig på 1024x768. hindrer det meg i å få maks ut av skjermkortet når jeg spiller, eller ville det sett like bra ut på en bedre skjerm og/eller med høyere skjermoppløsning?

 

:!:

Lenke til kommentar
jeg skal oppgradere pcen min... hva slags skjermkort anbefaler dere for gaming???? må ikke være for dyrt heller new_yes.gif

 

frafør av har jeg et prosavagekort som er innebygd i motherboardet dette har 32mb video minne no.gif

 

 

BTW: hva er best av Pci Express og AGP???(for gamers)

 

 

før dene posten kunne jeg nesten ingenting, men så lærte jeg ^^

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

Skrevet: 16/12/2001 : 11:46

 

Jeg har GeForce 3 og Amd 1.33 GHz. Tror jeg bruker å ende opp på litt over seks og et halvt med de nye Nvidia driverne! Så Poengsummen din er nok normal den!

 

 

Geforce 3 :love::D Det kortet rulte gaten! Tror jeg kjøpte det for 3500,- eller noe

 

 

EDIT: Det gikk plutselig opp for meg at jeg har vært STEIKE lenge på dette forumet etterhvert :ohmy::no:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Husker faktisk jeg skrev dette innlegget :p

Ma man registrere Windows Home Edition hver gang man formaterer? Registrerte for et par uker siden, men har formatert etter dette og må jeg registrere igjen?? Går det ikke ann å fikse noe i regedit'en eller no så den ikke må registreres hver #€!§& gang jeg formaterer? :grumpy:
Lenke til kommentar

Jeg fant dette forumet her beleilig nok når jeg søkte etter Rome Total War,

fant en side som het gamer.no, leste litt og bestemte meg for å spørre om hva folket synes om spillet. Joina forumet og lagde en tråd:

Rome Total War - Hva synes du?

Jeg syns i hvertfall det ser dritfett ut, men i øyeblikket har jeg ikke penger :cry:

I mellomtiden lurer jeg på om det er noen som har kommentarer til spillet, koder, egne anmeldelser, bilder eller lignende til dette spillet om du har det eller ikke.

 

Selv kan jeg anbefale en demo hvor man kan spille et Tutorial brett(lærebrett) og et mission(oppdrag). Oppdraget går ut på å nedkjmepe fienden eller få dem på flukt i oppdraget har du også muligheten til å styre elefantene. Jeg kan love deg at det er et fantastisk syn å se ellifantene brase gjennom fiendens hærer og kaste dem opp i lufta. Men det er et lite minus du har bare 800 soldater og fienden 1550.

Men hvis du slår til på de rigtige stedene på  de riktige tidene vinner du.

demoen kan lastes ned fra       www.TotalWar.com        når du har komt dit trykker på overskriften:

- CHECK OUT THE NEW ROME: TOTAL WARTM FLASH SITE FROM ACTIVISION!

deretter trykker du på Enter på siden som kommer opp. Deretter kommer det et nytt vindu opp inne her er det bilder, filmer, fakta og demoen. Den er inne på Downloads. Vel bekomme :thumbup:

 

[bilde]

Så jeg skiller meg kanskje litt ut fra mange andre, siden jeg ikke kom hit for å løse et problem.

 

Hele tråden.

 

Mener forresten huske at tråden var på oppimot 50 sider, ble overrasket over at det bare var 22 sider i tråden nå, men men.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

jeg var på leir tur med klassen en gagn og skulle skifte pære men hehe putta inni feil størrelse ...smalt som F og strømmen gikk i HELE byggningen *grin*

 

Hehe, jeg kjøpte nye desktop høytalere som brukte mindre strøm enn de gamle mine. Gadd ikke å rote bak i PC'en. (Det er en labyrint av ledninger der). Så jeg kobla bare de nye høytalerene inn på samme strømmene som mine gamle. Det plutselig sto det flammer ut av høytalerene.

 

Tjaa...

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...