Jankee Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Har gjort nokre målinger i det siste på linja min og fått svært forundelege resultat For nokre dager sidan fekk eg denne testen:
Jankee Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Men i dag toppa det seg virkeleg, takker og bukker til canal digital som har gitt meg verdens feitaste linje:
Jarek Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Men i dag toppa det seg virkeleg, takker og bukker til canal digital som har gitt meg verdens feitaste linje: Haha, så bra. -Jar
Sink Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da...
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia.
Sink Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia. vent litt da edit: vent litt før du trykke esc. Endret 2. juli 2005 av Sink
Jarek Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) det er bare å starte testen og trykke esc med en gang da... Det funka ikke her.. Det bare stopper hele greia. vent litt da edit: vent litt før du trykke esc. Nei? Eneste du gjør, ved å trykke på ESC, er å avbryte. -Jar Endret 2. juli 2005 av Jarek
Sink Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) jaok, glem det, dreit meg ut Endret 2. juli 2005 av Sink
chokke Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 er fordi firefox lagrer bildet på maskinen og laster det opp?
Sink Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 jaok, glem det, dreit meg ut Det funka vel før. jau, testa nå. men greide ikke 0sek da.
Bogan Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 er fordi firefox lagrer bildet på maskinen og laster det opp? nei er ikke et bilde i den forstand. HAr selv opplevd at den er litt på villspor.. er bare å ta den et par 3 ganger
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Testen gir ikke spesielt gode resultater for hastigheter noe særlig over 2-3 Mb/s, ettersom feilmarginene blir større, og justeringer av operativsystem spiller en større rolle.
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 om du bruker opera kan det hende speedometeren på itavisen bugger litt.
Mato Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 funket fint her og bruker FF , og lodinga bare stoppet nor eg trykka på ESC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå