Gå til innhold

Ikke barber rompehårene!


Pilot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen uker senere etter at jeg hadde tørket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hårene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg prøvde å fise bare for å oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene...

 

:!:

 

Jeg og kamerater har ofte snakket om akkurat det der....

 

Jammen lærte vi noe idag også!

Lenke til kommentar

Hahaha. Det der visste jeg fra før. NEI, ikke egen erfaring, men har lest det et annet sted en gang. :!:

 

Edit: Men så må jeg legge til at, for en utrolig godt og humoristisk skrevet artikkel. Fikk meg flere enn én god latter der. :p

Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser både vokset og barberte rompen til en kompis av meg :!:

 

En uke senere klødde han seg hele tiden, hadde røde prikker(eksem etter voksen eller? :p ) og alt var ett helvete for han i en uke eller to! hahaha! IKKE finn på og gjøre det, du VIL angre :p

 

EDIT: lefi

Endret av EskildO
Lenke til kommentar
Jeg og noen kompiser både vokset og barberte rompen til en kompis av meg :!:

 

En uke senere klødde han seg hele tiden, hadde røde prikker(eksem etter voksen eller? :p ) og alt var ett helvete for han i en uke eller to! hahaha! IKKE finn på og gjøre det, du VIL angre :p

 

EDIT: lefi

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...