Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke, det er bar det. Medfødt kansje...

Må egentlig si meg litt enig med PyroCX her, brystvorten er en del av brystene ja, og er de klint ut over hele greia så bli det litt...jah...

Skrevet (endret)

Ja brystvortene på de silikondamene har en tendens til å bli større en ting jeg spiser og da er de litt(veldig mye) :sick:

Men uansett om de strutter eller er små så er de mmmmmmmm deilige.

Endret av PyroCX
Skrevet
Guttebrystvorter er egentlig så små uansett.. så det spiller vel ingen rolle om de er harde eller ikke når jeg tenker meg om.

Jau, men jeg tenkte nå på jente brystvorter :whistle::D

Skrevet
Jentebrystvorter er deiligere en guttebrystvorter.Gode å ta på er de og.

guttebrystvorter er digge å ta på de også :p

men det er jo jenter og pupper som skal diskuteres her da, så trekker meg litt tilbake nå tror jeg :tease:

Skrevet
Guttebrystvorter er egentlig så små uansett.. så det spiller vel ingen rolle om de er harde eller ikke når jeg tenker meg om.

Det finnes gutter med "store" nipples også...

Uansett: Første jeg legger merke til ved ei jente er ansiktet. Er hun ikke attraktiv i ansiktet er hun ikke noe interessant uansett hvor fin kropp hun har. Når det gjelder ting jeg tenner på må det være mage og lår... Liker heller ikke lubbne jenter, kan si hva man vil, men fett er turn-off #1 for meg.

Skrevet

Jenter har nipples for at babyen skal få i seg morsmelk, og guttene har fordi alle mennesker utvikler seg til jenter inntil et visst stadie under svangerskapet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...