Gå til innhold

Din mat og drikke-rekord her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Da var det gjort. 1 liter cola+500 gram FirstPrice pytt i panne pluss en 200 grams baguette. totalt 1700 gram. Mye for en på 170 og 58 kg som sjeldent spiser mer enn 3-400 gram til middag :p

Haha, tenk på spinkle meg som er 175cm og veier 50kg da :D

 

 

*spise, spise, spise* *veie seg* 50KG! *spise mer, spise mer, spise mer* *veie seg* Fortsatt 50KG! :p

 

/me spiser til det tyter ut, men legger aldri på seg :thumbdown:

*spille litt på vaskebrett-brystet mitt*

 

 

:D

Lenke til kommentar

Var i Danmark en gang, på en restaurant hvor det var "Spis så mye softis du orker for 34kr". Det var jo så utrolig billig, at jeg nesten bare måtte slå til. Endte med 27 softiser. Gjett om det ble litt for mye da. :ermm:

 

 

Edit: var noen leifer her ja..

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+6132
Var i Danmark en gang, på en restaurant hvor det var "Spis så mye softis du orker for 34kr". Det var jo så utrolig billig, at jeg nesten bare måtte slå til. Endte med 27 softiser. Gjett om det ble litt for mye da.  :ermm:

 

 

Edit: var noen leifer her ja..

usj, jeg blir kvalm av bare en :sick:

Vitsen i å åpne en 3mnd gammel trår som er død?

Lenke til kommentar

Jeg og 3 andre kompis var litt sulten så vi skulle lage pizza. Selfvølgelig når man er sulten og handler kjøper man alltid for mye mat. Det endre opp men 1,2 kg, diverse løk, og 500g ost. Det ble to pizza på ca litt over 2kg hver. Etter at vi hadde spist den ene pizzaen var mett, men vi skulle bare ta et stykke til hver. Det endte opp med at vi spiste opp pizza, og det ble 1kg på hver. Du kan tro jeg var mett da! Lå på sofaen i et par timer før jeg orket å bevege meg.

 

Men en annen kompis av meg tar kaka! Jeg var vitne på at han satt 12 koteletter, 17 poteter (mandel potet) og 1L bernaise saus til livs. En annen gang spiste han 2 grandis 20 minutter etter at vi hadde spist taco baguett (300g med kjøtteid, ost og div grønnsaker i en 25cm baguett), bare fordi jeg ikke trodde at han klarte det.

Lenke til kommentar

spiste en hel peppes pizza alene en gang, og en annen gang en hel stor pizza fra den lokale utlending-pizza-sjappen.

 

For et par uker siden drakk jeg også 2.2 liter cola på T.G.I Fridays (free refill) på en halvtime . Jeg drakk først 0.4 på 5 minutt. Fikk så et større glass, 0.6l. Siden jeg drakk det også ganske fort (jeg drikker mye mens jeg spiser) fikk jeg en MUGGE (1.2l) med sugerør i.

Jeg MÅTTE jo bare vise til servitøren at jeg kunne drikke det opp, og det fort :)

Ble full i magen, men det ga seg etter en halvtime :)

 

Jeg har også hatt for vane å spise like mye spaghetti alene som det min mor laget til hele familien når jeg og min bror bodde hjemme og vi delte det på 4. Det er da altså en haug spaghetti, 1 glass Dolmio (500 gram saus) og en 400 grams pakke kjøttdeig. Jeg pleier nå å begrense det til å bruke en halv pakke kjøttdeig nå da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...