Gå til innhold

får du feriepenger av mamma og/eller pappa?


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk overraskende nok 730,- i feriepenger for en liten webdesignjobb jeg tok i fjor. Ellers betaler foreldrene mine det meste av ferieaktiviteter, selv om det ikke blir noe særlig av det i år. Får også en hundrelapp i uken (men dette gjelder også resten av året). Det holder lenge, siden de betaler for klær, mat og andre ting jeg måtte trenge.

Lenke til kommentar

Hehe, hva er vits med feriepenger når en ikke får ta ferie *banne* :p

Jeg har ikke regna så mye på hvor mye feriepenger jeg får egentlig - er ikke så opptatt av det, men det går vel til studielånet tenker jeg meg. Får ikkeno av foreldrene av feriepenger, kan liksom ikke forvente det når de er pensjonerte.

Lenke til kommentar

okei, ser at de fleste ikke får noe serlig ;) Dette kan kanskje komme av at folk her er litt eldre og har egen jobb :hmm:

 

 

Som mange andre sier her, får de alt de trenger (klær, mat, drikke osv.) og det gjør jeg også, men jeg pleier å få feriepenger pga. da kan jeg bruke det på enda mer klær og andre ting jeg har lyst på.

Pappa betaler også for treningsleirer som jeg er med på i løpet av sommeren av, og disse koster en del så er glad jeg ikke trenger å betale de selv :p

 

 

 

så var det det med at jeg skal spørre pappa om % av hans feriepenger, tror jeg har bestemt meg for å prøve ut 10 eller 12% og se om han går med på det :hmm: 10% blir ganske mye likevel :p

 

 

 

*vente på at pappa skal komme hjem*

Lenke til kommentar
40 000 ja ;) Greit med penger det :p

Hvor gammel er du? Hvordan stilling har du og hva jobber du med? BAre lurer så jeg har noe å gå ut i fra da jeg ikke vet hvor mye pappa komme til å få i feriepenger...

Jeg er 25 og jobber som chassiskonstruktør. Ikke en supert bra betalt jobb, men jeg lever fint jeg. Fine julebord og utenlandsturer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...