Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo

Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

• Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere ikke gitt opp enda? Han er en feiging som ikke holder løftene sine  :(

6959441[/snapback]

Kan jo ikke gi opp håpet, hvis ingen maser er det liten sjangs for at noe kommer til og sje, selv om det ser ganske slapt ut nå :hmm:

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Etter han har fått forloved og stesønn og hele pakken tipper jeg han feiger ut :D

6959728[/snapback]

Jeg har hørt stygge rykter om at Oivindklumpen har ofret seg for hjemmets lune arne, og sikre kilder hevder hårdnakket at Oivind ofrer all sin ledige tid på å bygge opp en imponerende tøffelsamling ... :innocent:

Skrevet
hvis han ikke sykler så blir vi nødt til og tving han til å sykle på hw-lan

6960543[/snapback]

Kan jo sette han på en ergometersykkel og koble på en dynamo, så kan han forsyne halve lanet med strøm! :mrgreen:

Straffen hvis han stopper å sykle, blir at han får hundre forbanna nerder som har mista strømmen etter seg. :p

Skrevet

Skulle likt å sett en person som klarer å pumpe ut mer enn 150watt over tid som ikke er absolutt topptrent.. Du pumper faktisk ikke ut så veldig mye energi selvom du sykler som f...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå er det på tide at denne tråden blir bumpet igjen. Vi må jo mase litt?

Kan ikke en eller annen moderator legge inn et bilde av to homser i full vigør i avataren hans, og legge inn en sperre-funksjon på bytte av avatar? :evil: Blir ikke fjernet før sykkelturen er overstått, selvfølgelig!

Anyway - på tide denne sykkelturen finner sted snart. Hadde vært så kult!

Goscinny ;)

Skrevet

Kom igjen, Dahle, begynn å sykle. :) Du kan få kjøre moped også, om du vil, strupet til 20 km/t.

Nei, vent, du kan få kjøre Truck uten varmeapparat og hytte. Sikkert koselig i kald vind der du buldrer fremover i 10 km/t. ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

oivind_dahle, ta dette som en mann, eller den transvestitten du er. Come on, skal vi kalle deg en "mann gjetet av kvinner" resten av livet, eh?

Skrevet

Noe sier meg at han ikke blir å gjennomføre dette.

Hvis han gjør det skal jeg gå naken, baklengs gjennom hele Karl Johan i -30 grader. ;)

Skrevet
Noe sier meg at han ikke blir å gjennomføre dette.

Hvis han gjør det skal jeg gå naken, baklengs gjennom hele Karl Johan i -30 grader. ;)

7715479[/snapback]

Det kommer aldri ril å bli -30 grader i Norge på en laaaaang stund.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...