Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare gratulere deg og skuffe deg med at jeg ikke har noe konstruktiv kritikk å komme med, kun ros.

 

Hadde du i det hele tatt visualisert deg at resultatet ville blitt noe lignende for nesten 3 år siden?

 

Et ord som går igjen i hele prosjektet er "stilrent"

Lenke til kommentar
Må bare gratulere deg og skuffe deg med at jeg ikke har noe konstruktiv kritikk å komme med, kun ros.

 

Hadde du i det hele tatt visualisert deg at resultatet ville blitt noe lignende for nesten 3 år siden?

 

Et ord som går igjen i hele prosjektet er "stilrent"

 

Takk så mye. Som du sier er det langt frem i tid, og jeg har hele tiden har en visjon om hva jeg ønsket, noe jeg virkelig føler jeg klarte å oppnå. Allikevel vil jeg si at resulatet overgikk mine forventninger, noe jeg ser som et resultat av min dedikasjon til dette prosjektet og all tiden som har gått med til planlegging, noe man som leser kanskje ikke tenker så mye på. Igjen takk!

Lenke til kommentar
HOLY CRAP! *sjokktilstand*

 

 

:love: x100

 

Siterer WheelMan og ganger det med tusen. :)

 

Sitat x 1000 x 1000 (slengte på en tusning til jeg) :!:

 

Maken altså. :!: :D :D

 

Ble bare helt perfekt dette her. :)

 

Har ingen ting å utsette på noe av det du har gjort, bortsett fra at det er så helsikas pent! :D :D

 

Ingen flere updates? Ever no more? :( :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Takk til alle for hyggelig tilbakemelding!

 

Det kommer nok små-updates hvis jeg får flere ideer, men akkurat nå kommer jeg nok til å bare kose meg med maskinen en stund fremover (passer godt i eksamens-perioden, eller hva?:)) Ellerst blir det som sagt resultater på overklokking og temperaturer, som en siste avslutning på hoveddelen...

Lenke til kommentar

@ Arekey: Takk, sitter og nyter herligheten nå ja :)

Kommer nok fler fra meg, og små-updates blir det nok fortsatt. Har som sagt allerede et prosjekt nr.2 igang, som forhåpentligvis ikke tar like lang tid å fullføre!

 

@ Mr.Anki: Takk skal du ha!

 

@ Todda: Spent på klokkingen selv. Lover jo godt når prosessoren min virket stabil på 4ghz med stock kjøler fra intel og stock vcore... :yes:

 

@ k-h-s: Takk skal du ha, veldig hyggelig å høre! Kommer som sagt med en oppdatering etterhvert når klokking og slikt er i havn..

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
@ Arekey: Takk, sitter og nyter herligheten nå ja :)

Kommer nok fler fra meg, og små-updates blir det nok fortsatt. Har som sagt allerede et prosjekt nr.2 igang, som forhåpentligvis ikke tar like lang tid å fullføre!

 

Å? Det har ikke jeg fått med meg :p hva er det dette nye prosjektet ditt går ut på? Hva modder du denne gang? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...