Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner det å ligne noe! men hvor er vannet?

 

Arbeidet er fortsatt av klasse, det eneste som mangler nå er sideskjørt og katoder under skjørtene ...

 

Stå på! :cool:

 

Vannet har aldri vært nærmere Rolf, som sagt i innledingen har jeg ikke noe å skylde på lenger... :p

 

Noe sideskjørt blir det nok aldri, kassa blir nok lyssterk nok skal du se ;)

Lenke til kommentar
Vannvittig vakkert, men hvorfor "flytte" slangehullene noen cm bort fra orginalhullet til radiator? Kunne du ikke har ført slanger rett igjennom til radiator?

 

Hadde jeg ført slangene rett opp hadde de nok krasjet med radiatorgrillen på andre siden.

 

@ Anki: Alt ligger klart til montering ja, får håpe jeg ikke mangler noe smårusk mens jeg holder på...

 

@ b-real: Takk skal du ha! Nettopp derfor jeg bestemte meg for å mekke den harddisk-kabelen; jeg ble drittlei rotet du beskriver :)

Lenke til kommentar
Du FORLANGTE komentar, da ska du få det!

 

BØ....

 

 

Neida, stå på.. veldig gøy å følge med på prosjektet ditt, begynner å ta tid å laste forumsidene pga store bilder.. men men..

 

Størrelsen på bildene er det ikke noe å si på, men vil dere ha færre bilder får dere ta en poll :p

 

Har jobbet ræva av meg i hele dag, og det blir bra! Brukte vel 3+ timer på å få koblet til fillporten, når det blir update skal dere få se hvor umenneskelig den jobben var...

Lenke til kommentar
Dette ser jo forsatt lovende ut, slik som det alltid har gjort. :wee:

Du har vel ikkje lyst å mekke ein ekstra hdd kable da? :p

 

Stå på Haakon! :thumbup:

 

Mvh

Oddbjørn

 

Fått veldig mange henvendelser ang. den hdd-kabelen, så mulig jeg bestiller et drøss kontakter og sleeving fra usa og selger til de som ønsker det...

Lenke til kommentar

Neida er gla i bilder.. kansje heller HW/diskusjon.no skulle konfigurert det forumet slik at det ikke blir så mange poster på hvær side, da vil det jo gå raskere for de som følger ofte med å laste dette da de vet at de alltid vet hvilken side de skal se på..

 

Stå på, du gjør en kjempe jobb.. kjempe gøy å titte innom får å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Neida er gla i bilder.. kansje heller HW/diskusjon.no skulle konfigurert det forumet slik at det ikke blir så mange poster på hvær side, da vil det jo gå raskere for de som følger ofte med å laste dette da de vet at de alltid vet hvilken side de skal se på..

Akkurat det kan du stille inn under Foruminnstillinger i kontrollpanelet. ;)

Jeg for min del liker det best på standard, med 20 innlegg pr. side.

 

Men det var OT. Stå på, Caliber! :thumbup:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

har ikke sett på det, men vist jeg forandrer her så gjelder vel dette alle forums her på diskusjon.no, og det vil jeg jo ikke får liker det best med 20 selv.. var bare det at noen arbeidslogger går litt sakte med å laste ned pga bilder..

 

men for all del dette var helt generelt..

Er veldig gla i denne delen av forumet og dette er vel det prosjektet jeg syns er det mest spennende å følge med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...