Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Vel, her snakker vi svett bare jeg løfter kassa for å legge den på siden... :whistle:

Jeg svetter når jeg skal legge den på siden jeg også, men det er mest på grunn av frykt for at noe skal gå galt eller bli ødelagt. :p

 

Gleder meg til å se resultatet når du er ferdig, selv om det blir litt kjedelig å ikke ha denne loggen å følge med på lenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vekten er ganske drøy, har ikke veid enda med jeg svetter når jeg løfter den. noe som jo burde si litt :)

Mulig du slår mine 17,8 kg. :wee:

Det er i alle fall mer enn nok til at man blir gåen i armene av å bære den fra den ene enden av Vikingskipet til den andre. :roll:

 

Vel, her snakker vi svett bare jeg løfter kassa for å legge den på siden... :whistle:

 

Tror ungdommen må begynne å trene jeg ... 20kg er jo ikke stort ... :tease:

 

Jeg er også spent på hva du klarer å tenke ut på hytten, slik at du ikke blir ferdig før 17 mai ... :hmm:

 

Men stå på Haakon, jeg gleder meg til neste update (med vann?)

 

Men nå skal jeg ut av hotellet, sette med rolig ned på en fortauskafe og nyte god drikke samt synet alle de lettkledde damene som tripper forbi med lange ben og høye heler en fin vårdag i Paris. God tur på hytten ... :cool:

Lenke til kommentar
Vekten er ganske drøy, har ikke veid enda med jeg svetter når jeg løfter den. noe som jo burde si litt :)

Mulig du slår mine 17,8 kg. :wee:

Det er i alle fall mer enn nok til at man blir gåen i armene av å bære den fra den ene enden av Vikingskipet til den andre. :roll:

 

Vel, her snakker vi svett bare jeg løfter kassa for å legge den på siden... :whistle:

 

Tror ungdommen må begynne å trene jeg ... 20kg er jo ikke stort ... :tease:

 

Jeg er også spent på hva du klarer å tenke ut på hytten, slik at du ikke blir ferdig før 17 mai ... :hmm:

 

Men stå på Haakon, jeg gleder meg til neste update (med vann?)

 

Men nå skal jeg ut av hotellet, sette med rolig ned på en fortauskafe og nyte god drikke samt synet alle de lettkledde damene som tripper forbi med lange ben og høye heler en fin vårdag i Paris. God tur på hytten ... :cool:

 

 

Heisann dere. Nå sitter jeg på internett via mobilen fra hytta, men det er da noe!

 

Jeg opplevde mareritteti går under fylling, fikk plutselig en søyle vann opp fra fillporten som rant nedover hele fronten av kassa, dvs. pumpe, aquaero, multimeter, dvd-rom, viftestyring, harddisker og inverter til katoder. :( Heldigvis kjørte jeg bare pumpen på, og fikk demontert og tørket ganske fra. Resterende natt gikk med til fylling av systemet, som nå står klar for montering ferdig fylt. Oppdatering følger så fort jeg er hjemme igjen ;)

Lenke til kommentar

Tøft prosjekt!

Korleis gjekk du fram for å få sponsing til prosjektet? Spørte du hundrevis av nettbutikkar og håpte på det beste? :p

Ser det er mange som får sponsing til prosjektet deira, så eg lurer på kva dei gjer :p

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Tøft prosjekt!

Korleis gjekk du fram for å få sponsing til prosjektet? Spørte du hundrevis av nettbutikkar og håpte på det beste? :p

Ser det er mange som får sponsing til prosjektet deira, så eg lurer på kva dei gjer :p

 

Ingen spesiell fremgangsmåte jeg benytter i alle fall, enkleste og mest effektive er vel å skrive en tekst om deg selv og prosjektet, hvorfor og hva du trenger i sponsing, og sende ivei til de butikkene du ønsker spons fra.

 

Ja, nå er det snart hjem til prosjektet igjen; gleder meg :)

Lenke til kommentar
Æsj også. Det er så lenge å vente. :!:

 

Men si meg, har du Internett på hytta? :p

 

Nei, jeg brukte vel 300kr eller noe sånt på å få lagt inn noen innlegg på forumet med mobilen som modem for å få fortalt litt om "oppholdet" :)

 

Men nå er jeg hjemme og sitter og skrur sammen komponentene som fikk seg en kalddusj for å se om noe har tatt kvelden. Loopen i seg selv er potte-tett og står og lufter nå ;) Måtte lodde reset-bryter og led'en i tanken på nytt, men pytt-pytt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...