Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Ser bra ut som vanlig! :thumbup:

 

Er vel bare smårusk igjen nå, eller?

 

Eneste dremlingen som jeg er klar over er i alle fall slangegjennomføring i bunn, så i den forstand er det lite igjen ja :) Men så er jo selve monteringen ganske omfattende da, og jeg kommer nok på småting å ordne etterhvert ;)

 

@ Mr.Anki & LockBreaker: Jo takk skal dere ha!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke vurdert å stikke å hente den da? :p

 

Tror du ikke jeg har vurdert det? I følge kundebehandler er det vanskelig i og med at den sannsynligvis ligger en en utkjøringsbil de ikke har kontroll over. Jeg kommer til å ta denne saken videre med posten, for dette er for dårlig.

Lenke til kommentar
1.5t på telefon med post/tollvesenet i dag... Fikk i lagt MVA på aquaeroen som kom fra vcore selv om den var merket return after repair OG var matchet mot utgående proforma invoice... jeeze. Først tar det 6 uker og så gjør de feil... *argh*

 

Det er stygt å si, men det hjelper på høre at jeg ikke er den eneste som har lagt posten/tollvesenet for hat...

Lenke til kommentar

Posten gjør sitt beste for å fornærme noen av sine mest trofaste kunder. Men vi får begynne å bruke alternativene, dhl og gjengen i stedet ... så blir de enten nødt til å skjerpe seg (men det vil ta tid) eller gå konk (det vil ta enda lenger tid).

 

dessverre må vi bare klage og bruke alternativer når vi kan så lenge, for jeg har liten tro på at posten vil endre seg med det første ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...